کشف بیش از یک تن مواد مخدر در استان بوشهر و هرمزگان

فرمانده انتظامی استان بوشهر از کشف یک هزار و 165 کیلو تریاک از سوداگران مرگ با همکاری پلیس استان هرمزگان خبر داد.

کشف بیش از یک تن مواد مخدر در استان بوشهر و هرمزگان
کد خبر: 354580
|
۱۳۹۸/۰۸/۰۲ ۱۲:۳۷:۲۲

اعتمادآنلاین| ‌ سردار خلیل واعظی در توضیح جزئیات این خبر اظهار کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر پس از انجام یک سری اقدامات اطلاعاتی و تخصصی، از انتقال و تخلیه یک محموله سنگین مواد مخدر در ساحل شهرستان "پارسیان" باخبر شدند و موضوع بلافاصله به پلیس مبارزه با مواد مخدر استان هرمزگان، اطلاع رسانی شد.

وی افزود: یک تیم مجرب از ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر بوشهر و هرمزگان پس از برنامه ریزی لازم و شناسایی محل تخلیه محموله، وارد عمل شدند.

این مقام ارشد انتظامی بیان کرد: ساعت 2 بامداد امروز، قاچاقچیان که در ساحل شهر پارسیان در حال تخلیه محموله موادمخدر از یک فروند قایق و بارگیری آن با یک دستگاه وانت پراید برای انتقال به یکی از استان های همجوار بودند، در یک عملیات هماهنگ و حساب شده در تور عملیاتی ماموران پلیس قرار گرفتند.

سردار واعظی با بیان اینکه 2 قاچاقچی با استفاده از تاریکی شب از طریق دریا متواری شدند، گفت: هویت این افراد شناسایی شده و تلاش پلیس برای دستگیری آنها ادامه دارد.

فرمانده انتظامی بوشهر خاطرنشان کرد: در این عملیات یک دستگاه خودرو وانت پراید توقیف و یک هزار و 165 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها