سهراب به تیم ملی وزنه‌برداری بازگشت

فهرست اولیه نفرات حاضر در اردو برای حضور در جام بین المللی وزنه برداری ترکیه که مسابقات کسب سهمیه المپیک به شمار می رود، مشخص شد.

سهراب به تیم ملی وزنه‌برداری بازگشت
کد خبر: 354631
|
۱۳۹۸/۰۸/۰۲ ۱۵:۱۹:۱۶

اعتمادآنلاین| ‌ تورنمنت بین المللی وزنه برداری نعیم سلیمان اوغلو که 14 تا 17 نوامبر (23 تا 26 آبان ماه) به میزبانی شهر غازیانتپ ترکیه برگزار می شود، عرصه کسب سهمیه المپیک 2020 توکیو نیز به شمار می رود.

در همین راستا، تیم ملی کشورمان در دو بخش آقایان و بانوان در این پیکارها شرکت می کند تا بتواند به جمع آوری امتیازات مورد نظر برای انتخاب دو نفر نهایی برای حضور در المپیک بپردازد.

بر این اساس، اردوی آماده سازی تیم های ملی نیز از فردا در محل کمپ تیمهای ملی وزنه برداری در ورزشگاه آزادی تهران آغاز می شود. این اردو و تمرینات، منتهی به انتخاب و اعزام تیم منتخب به مسابقات ترکیه خواهد شد.

سهراب مرادی، سیدایوب موسوی، رضا بیرالوند، علی هاشمی، حسین سلطانی، علی میری، علیرضا زارع پور و صالح چراغی نفرات دعوت شده به اردوی آقایان هستند. محمدحسین برخواه (سرمربی)، وحید ربیعی و علی جباری (مربی) کادر فنی تیم هستند.

پریسا جوانفکریان، سیدالهام حسینی، فروغ یونسی و ریحانه صیدی بانوان حاضر در این اردو هستند. سعیده رجبی به عنوان مربی و اکبر خورشیدی به عنوان مشاور فنی در این تیم فعالیت خواهند داشت.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها