سردار علی فدوی، جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

کسانی که برای نخستین بار به راهیان نور می‌روند دچار تحول درونی می‌شوند

جانشین فرمانده کل سپاه گفت: کسانی که برای نخستین بار به سفرهای راهیان نور اعزام می‌شوند، دچار تحول درونی خاصی می‌شوند.

کسانی که برای نخستین بار به راهیان نور می‌روند دچار تحول درونی می‌شوند
کد خبر: 354660
|
۱۳۹۸/۰۸/۰۲ ۱۶:۴۴:۱۵

اعتمادآنلاین| سردار علی فدوی، جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پنجمین جلسه قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج که عصر امروز در سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد، بیان کرد: ولایت فقیه همان ولایت رسول الله (ص) است و ما به این جمله اعتقاد راسخ داریم و معتقدیم که پیروی از ولایت فقیه را برای خودمان یک تکلیف اساسی می دانیم و طبق فرمایش امام خمینی(ره) باید پشتیبان ولایت فقیه باشیم تا به مملکت آسیبی وارد نشود.

وی با بیان اینکه بیش از 200 هزار شهید در دوران دفاع مقدس به شهادت رسیدند تا از اعتقادات خدایی، دینی و انقلابی خودشان دفاع کنند و مانع از تجاوز دشمن به خاک کشورمان شوند، افزود: اگر وصیت نامه شهدا را مرور کنیم، اهداف این عزیزان برای رفتن به جبهه مشخص است و این شهدا در وصیت نامه هایشان تاکید داشته اند که برای رضای خدا، دفاع از اسلام، قرآن، انقلاب اسلامی و پیروی از فرمایشات امام خمینی(ره) است که پا به میدان نبرد حق علیه باطل گذاشتند.

سردار فدوی با بیان اینکه جنس راهیان نور از جنس زیارت ائمه (ع) است، تاکید کرد: همانگونه که به زیارت ائمه اطهار(ع) می رویم، زیارت یادمان های دوران دفاع مقدس به انسان حال و هوای معنوی خاصی هدیه می دهد چرا که تعداد زیادی از رزمندگان به نیت تقرب به خدا، جانشان را فدا کردند و به شهادت رسیدند.

جانشین فرمانده کل سپاه با بیان اینکه شهدا، موضوع اصلی سفرهای راهیان نور هستند، افزود: تمام مسئولان راهیان نور تلاش می کنند که اردوهای راهیان نور به بهترین شکل ممکن و اثرگذار برگزار شود و بتوانند به واسطه سفرهای راهیان نور، فرهنگ و سیره شهدا را به نسل امروز انتقال دهند.

وی افزود: کسانی که برای نخستین بار به سفرهای راهیان نور اعزام می شوند، دچار تحول درونی خاصی می شوند و به عشق شهدا، پا در مناطق عملیاتی دفاع مقدس می گذارند.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها