کد خبر: 354682
|
۱۳۹۸/۰۸/۰۲ ۱۸:۲۹:۲۸
| |

مسابقات مقدماتی ۲۰۲۰ قهرمانی آسیا؛

تیم فوتسال ازبکستان مقابل نپال به برتری رسید

تیم ملی فوتسال ازبکستان در دومین دیدار خود از مرحله مقدماتی قهرمانی 2019 آسیا به میزبانی ارومیه، با پیروزی چهار بر یک مقابل تیم ملی نپال به عنوان تیم دوم به مرحله نهایی صعود کرد.

تیم فوتسال ازبکستان مقابل نپال به برتری رسید
کد خبر: 354682
|
۱۳۹۸/۰۸/۰۲ ۱۸:۲۹:۲۸

اعتمادآنلاین| دیدار تیم ملی فوتسال ازبکستان با تیم ملی نپال به عنوان پنجمین مسابقه رقابت‌های مقدماتی 2019 قهرمانی آسیا در منطقه جنوب و مرکز این قاره امروز پنج‌شنبه با حضور نزدیک به 200 تماشاگر در سالن 6 هزار نفری غدیر ارومیه برگزار شد.

نیمه نخست این مسابقات با سه گل به سود ازبکستان به پایان رسید و در نیمه دوم نیز 2 گل درون دروازه ها شد که سهم هر تیم یک گل بود.

در این دیدار که قضاوت آن را «جو یونگ‌ها» از کشور کره‌جنوبی برعهده داشت، «خوسنیدین نیشونوف» در دقایق 3 و 15، «اکبر عثمانوف» در دقیقه 13 و «مشرب عدیلوف» در دقیقه 21 برای ازبکستان و «مانی کومارلاما» در دقیقه 39 برای نپال گلزنی کردند.

داور اهل کشور کره‌ این مسابقه در جریان بازی «بیجای شرست‌ها» و «بینود کورانگ»هر 2 از تیم نپال را با کارت زرد جریمه کرد.

مرحله مقدماتی مسابقات فوتسال مردان آسیا از امروز /چهارشنبه/ تا سوم آبان ماه امسال با حضور تیم‌های ازبکستان، تاجیکستان، نپال، افغانستان، ایران، قرقیزستان و ترکمنستان در ارومیه برگزار می‌شود.

طبق قرعه‌کشی تیم‌های ازبکستان، تاجیکستان، نپال و افغانستان در گروه اول و تیم‌های ایران، قرقیزستان و ترکمنستان در گروه دوم به رقابت می‌پردازند.

دیروز چهارشنبه در نخستین روز این مسابقات از ساعت 13 /اول آبان‌ماه/ تاجیکستان با 6 گل نپال را شکست داد، ازبکستان با نتیجه 6 بر 2 افغانستان را از پیش رو برداشت و تیم ملی ایران با چهار گل ترکمنستان را مغلوب کرد.

ساعت 13 امروز پنج‌شنبه دوم آبان‌ماه تاجیکستان با نتیجه 5 بر 2 افغانستان را برد و به دور بعدی صعود کرد و در سومین دیدار نیز تیم قرقیزستان با ترکمنستان ساعت 18 رقابت می‌کنند و در روز پایانی دور مقدماتی، فردا جمعه /سوم آبان/ نپال با افغانستان ساعت 13، ازبکستان با تاجیکستان ساعت 15:30 و قرقیزستان با ایران ساعت 18 دیدار خواهند کرد.

پنج تیم برتر این مسابقات جواز حضور در مرحله نهایی رقابت‌های قهرمانی 2020 مردان آسیا که اسفند امسال در کشور ترکمنستان برگزار خواهد شد را کسب می‌کنند.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها