محمود خسروی‌وفا، رئیس کمیته ملی پارالمپیک:

نشان عالی کمیته بین المللی پارالمپیک را به شهید ابراهیم هادی اهدا می‌کنم

محمود خسروی وفا، رییس کمیته ملی پارالمپیک پس از دریافت نشان عالی کمیته بین المللی پارالمپیک گفت: این نشان مرهون ایثارگری دوستان گمنام و شهیدان‌راه حق انقلاب اسلامی و امام‌ شهیدان‌ است.

نشان عالی کمیته بین المللی پارالمپیک را به شهید ابراهیم هادی اهدا می‌کنم
کد خبر: 354760
|
۱۳۹۸/۰۸/۰۳ ۱۰:۳۹:۲۹

اعتمادآنلاین| محمود خسروی وفا، رئیس کمیته ملی پارالمپیک پس از دریافت نشان عالی کمیته بین المللی پارالمپیک گفت: خوشحالم که در این مقطع زمانی که هر روز شاهد یک موفقیت برای جمهوری اسلامی ایران هستیم، ورزش کشور در بخش پارالمپیک به چنین موفقیت ارزشمندی دست می یابد. این موفقیت مرهون ایثارگری دوستان گمنام و شهیدان راه حق، دفاع مقدس، انقلاب اسلامی و امام شهیدان است.

وی افزود: تمجید رئیس کمیته بین المللی پارالمپیک از پارالمپیک ایران برای من بزرگترین دستاورد بود. باعث افتخار است در زمانی که تصور می شود به دلیل تحریم ها ایران در انزوا بسر می برد، در چنین مراسم باشکوهی که در سطح بین المللی و با حضور عالی ترین مقامات ورزش پارالمپیک و جهان برگزار شد، از ظرفیت های پارالمپیک ایران، برابری فرصت ها برای بانوان و آقایان و نیز پیشرفت فوق العاده جنبش پارالمپیک در کشورمان صحبت شد و تمامی اینها دلیل تعلق گرفتن این جایزه به ایران بود.

رئیس کمیته ملی پارالمپیک در پایان خاطر نشان کرد: این مدال را به شهید ابراهیم هادی تقدیم و از همه دعوت می کنم با زندگی این شهید بزرگوار آشنا شوند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها