کد خبر: 354763
|
۱۳۹۸/۰۸/۰۳ ۱۰:۴۷:۱۶
| |

قاسم حبیب زاده، معاون سیاسی سازمان بسیج:

ترامپ مرد ادعاهای توخالی است/مسئولان پاسخ تهدیدات آمریکا را بدهند

قاسم حبیب زاده معاون سیاسی سازمان بسیج مستضعفین،  با اشاره به ادعای جدید رئیس جمهور آمریکا مبنی بر اینکه اگر ایران اقدامی انجام دهد چنان ضربه‌ای به او خواهیم زد که تا کنون نخورده باشد، گفت: آقای ترامپ درگیر مشکلات متعدد داخلی و خارجی است و هرچه به انتخابات ریاست جمهوری این کشور نزدیکتر می شود، تلاش دارد تا آورده ای برای خودش برای جلب توجه و نظر رای دهندگان ایجاد کند.

ترامپ مرد ادعاهای توخالی است/مسئولان پاسخ تهدیدات آمریکا را بدهند
کد خبر: 354763
|
۱۳۹۸/۰۸/۰۳ ۱۰:۴۷:۱۶

اعتمادآنلاین| ‌ معاون سیاسی سازمان بسیج مستضعفین درباره تهدید رئیس جمهور آمریکا علیه ایران، گفت: ترامپ بیش از آنچه توان عمل داشته باشد مرد شعار و ادعاهای توخالی و دروغین است.


قاسم حبیب زاده معاون سیاسی سازمان بسیج مستضعفین، با اشاره به ادعای جدید رئیس جمهور آمریکا مبنی بر اینکه اگر ایران اقدامی انجام دهد چنان ضربه‌ای به او خواهیم زد که تا کنون نخورده باشد، گفت: آقای ترامپ درگیر مشکلات متعدد داخلی و خارجی است و هرچه به انتخابات ریاست جمهوری این کشور نزدیکتر می شود، تلاش دارد تا آورده ای برای خودش برای جلب توجه و نظر رای دهندگان ایجاد کند.

وی افزود: سیاست خارجی آمریکا در دوران ریاست جمهوری ترامپ و مواجهات و تعاملاتی که با سایر کشورها دارد تقریبا برای همه مسجل شده است که او(ترامپ) بیش از آنچه توان عمل داشته باشد مرد شعار و ادعاهای توخالی و دروغین است.

معاون سیاسی سازمان بسیج، سخنان و تهدیدات بی پایه و اساس رئیس جمهور آمریکا را مسبوق به سابقه دانست و گفت: این اولین باری نیست که ترامپ این چنین تهدیدات توخالی و دروغین را مطرح می کند و طبیعی است که مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بویژه مقامات ارشد نیروهای مسلح پاسخ لازم و مناسب را به این ادعاهای بی اساس و تهدیدات توخالی آمریکا و شرکای منطقه ای و اروپایی آنها را بدهند.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها