کد خبر: 354947
|
۱۳۹۸/۰۸/۰۴ ۰۹:۳۲:۴۸
| |

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان:

5 مرحله کمک مالی به حساب فدراسیون‌ها واریز شده است

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان با تاکید بر توجه به قوانین در امور مالی اظهار داشت: تمامی اقداماتی که در فدراسیون‌ها صورت می‌گیرد باید منطبق بر قانون باشد.

5 مرحله کمک مالی به حساب فدراسیون‌ها واریز شده است
کد خبر: 354947
|
۱۳۹۸/۰۸/۰۴ ۰۹:۳۲:۴۸

اعتمادآنلاین| ژاله فرامرزیان در جلسه روسای فدراسیون‌های ورزشی گفت: قانون هرگونه که لحاظ کرده باید به همان شیوه عمل کنیم و تمام عملیات مالی باید توسط فدراسیون‌ها به ثبت برسد.

وی تاکید کرد: فدراسیون‌ها موظف هستند که اموال غیرمصرفی خود را برچسب بزنند و هرگونه تغییر خزانه‌دار باید با نظارت خزانه‌دار وزارت ورزش صورت بگیرد.

معاون وزیر در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به ارزیابی وضعیت مجامعی که توسط فدراسیون‌ها برگزار شده است، بیان کرد: فدراسیون‌های ورزشی دوماه پیش از تشکیل مجامع باید نسخه‌ای از گزارش حسابرسی خود را به این معاونت ارسال کنند تا مورد بررسی قرار بگیرد.

فرامرزیان درباره میزان کمک‌های وزارتخانه به فدراسیون‌های ورزشی گفت: تاکنون پنج مرحله تخصیص و کمک‌ها به حساب فدراسیون‌ها واریز شده و ادامه پرداخت منوط به گزارش‌های مالی و حسابرسی است.

وی با تاکید بر تامین مالی هیئت‌های ورزشی از سوی فدراسیون‌های ورزشی،گفت: میزان پرداخت‌ها به هیئت استانی باید به ما اعلام شود و بر آن نظارت می‌کنیم.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها