کارت‌های دانشجویی پیام نور «کارت بانکی» می‌شوند

معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیام نور گفت: دو بانک برای پشتیبانی از کارت‌های دانشجویی اعلام آمادگی کردند که این موضوع بزودی نهایی می‌شود.

کارت‌های دانشجویی پیام نور «کارت بانکی» می‌شوند
کد خبر: 355171
|
۱۳۹۸/۰۸/۰۵ ۰۸:۴۶:۲۴

اعتمادآنلاین| دکتر امین ناجی درباره فعال کردن کارت‌های دانشجویی این دانشگاه برای انجام عملیات بانکی اظهار داشت: کارت دانشجویی قرار است ضمن دارا بودن عکس و شماره دانشجویی کارت الکترونیکی نیز باشد.

او افزود: این کارت دانشجویی قرار است توانایی انجام 32 فعالیت را داشته باشد، این کارت علاوه بر امور مربوط به دانشجویان اعم از تغذیه و غیره، فعالیت‌های شهروندی و عملیات‌های بانکی را هم انجام می‌دهد.

معاون دانشجویی دانشگاه پیام نور یادآور شد: این کارت‌ها قرار بود تا اوایل شهریور ماه به دانشجویان ارائه شود اما به دلایل مختلف اعم از ادغام بانک‌ها روند انجام این کار با تاخیر همراه شد.

دکتر ناجی با یادآوری اینکه پشتیبانی انجام امور مربوط به کارت دانشجویی را بانک انصار پذیرفته بود، خاطرنشان کرد: اکنون یک بانک قرض‌الحسنه هم برای پشتیبانی اعلام آمادگی کرده است.

معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیام نور در ادامه درباره برگزاری دو مسابقه در آبان ماه اعلام کرد: مسابقات ملی قرآن و فوتسال در نیمه اول آبان ماه برگزار می‌شود.


دکتر ناجی درمورد مسابقات قرآن افزود: مسابقه قرآن از 12 تا 14 آبان ماه در کرمان در 6 حوزه برگزار می‌شود، در مرحله کشوری فقط بخش آوایی است که بالغ بر 13 هزار و 500 شرکت‌کننده این مسابقات هستند.

او ادامه داد: منتخب مسابقات قرآن در مراکز و استان‌ها گزینش شده‌اند و وارد مرحله کشوری شده‌اند، در مرحله کشوری غریب به 230 نفر در مسابقه شرکت می‌کنند.


معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیام نور همچنین درباره مسابقات فوتسال دانشگاه توضیح داد: مسابقات فوتسال پسران دانشگاه پیام نور در نیمه اول آبان ماه برگزار می‌شود. اولین رویداد این مسابقات فوتسال خواهران بود که در سمنان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور، دکتر ناجی افزود: فوتسال دختران در هفته پایانی شهریور همزمان با آغاز سال تحصیلی 16 تیم از 16 استان وجود داشتند، همچنین فوتسال پسران نیز 24 تیم از 24 استان تهران در مرکز شهریار بایکدیگر به رقابت می‌پردازند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها