کد خبر: 355254
|
۱۳۹۸/۰۸/۰۵ ۱۲:۱۰:۱۲
| |

مشاور رئیس دانشگاه آزاد مطرح کرد؛

تغییر ساختار در دانشگاه آزاد باعث افزایش جذب دانشجو شده است

مشاور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: تغییر سیاست‌ها و رویکرد جدید دانشگاه آزاد اسلامی باعث افزایش جذب بی‌سابقه دانشجو در سال تحصیلی جدید شده است.

تغییر ساختار در دانشگاه آزاد باعث افزایش جذب دانشجو شده است
کد خبر: 355254
|
۱۳۹۸/۰۸/۰۵ ۱۲:۱۰:۱۲

اعتمادآنلاین| سید مجید موسوی در مراسم شروع سال تحصیلی جدید در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه با اشاره به حضور میلیونی افراد در راهپیمایی اربعین حسینی گفت: این حضور حاکی از وحدت بی بدیل مسلمانان و شیعیان است و توسل به امام حسین (ع) باعث پیشبرد اهداف و تعالی نظام اسلامی می شود.

او با تأکید بر افزایش جذب دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی اظهار داشت: جلب اعتماد مردم، توجه به مسئله پوشش، عفاف، حجاب و حفظ شأن دانشجو از اصلی ترین دلایل این امر است.

موسوی تصریح کرد: در سال‌های اخیر در چینش اساتید و جذب اعضای هیئت علمی دانشگاه بیش از پیش دقت شده و مجموع این تغییر رویکردها رغبت خانواده ها را برای حضور فرزندانشان در این مجموعه فرهنگی و آموزشی چندین برابر کرده است.

او با بیان اینکه در حال حاضر دانشگاه آزاد اسلامی عهده دار تربیت 40 درصد از دانشجویان کل کشور است، خاطرنشان کرد: این دانشگاه با دارا بودن امکانات آزمایشگاهی و سالن‌های متعدد، در مقایسه با سایر مراکز و مؤسسات، بی رقیب است.

رئیس مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی افزود: رئیس دانشگاه با تغییر سیاست‌ها و رویکردها فرصت مناسبی ایجاد کرده تا دانشگاه آزاد در تراز انقلاب اسلامی قرار گیرد.

او تأکید کرد: دانشگاه در کنار تمام خوبی ها و فرصت هایی که ایجاد می کند، مخاطراتی نیز دارد که با برنامه ریزی‌های عوامل دانشگاه و همراهی اولیای دانشجویان این ناهمواری ها رفع و موانع مرتفع می شود.

موسوی گفت: دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران در آن سوی مرزها از فعالیت های شیطانی خود عقب نشینی نکرده و برای تهدید و به دام انداختن دانشجویان که مهم ترین سرمایه کشور هستند، از هیچ تلاشی فروگذار نمی کنند.

او با بیان اینکه امروز تمام موفقیت‌ها و پیروزی‌های خود را مرهون خون شهدا می‌دانیم، گفت: حججی‌ها، باکری‌ها و چمران‌ها در قلب این دانشگاه‌ها تربیت و در راستای حفظ و تداوم راه انقلاب گام بر برداشته بودند.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها