انتخاب یک ایرانی به عنوان مربی نمونه سال در کشور ماکائو

محمدرضا رشیدنیا سرمربی تیم ملی کاراته ماکائو به عنوان مربی نمونه سال در این کشور انتخاب و معرفی شد.

انتخاب یک ایرانی به عنوان مربی نمونه سال در کشور ماکائو
کد خبر: 355435
|
۱۳۹۸/۰۸/۰۶ ۱۰:۵۲:۰۰

اعتمادآنلاین| محمدرضا رشیدنیا سرمربی ایرانی تیم ملی کاراته کشور ماکائو که نزدیک به 18 سال است با این مسئولیت در این کشور فعالیت می‌کند، طی یک مراسمی به عنوان مربی نمونه در سال‌ 2018 - 2019 انتخاب و معرفی شد.

طی چند روز گذشته طبق مراسمی که هر دو سال یک بار در کشور ماکائو برگزار می‌شود، مربیان و ورزشکاران نمونه سال در این کشور با رای گیری انتخاب و سرانجام معرفی می‌شوند، رشیدنیا که با تیم ملی کاراته این کشور در طول 18 سال گذشته بیش از 200 مدال در بازی‌های آسیایی، قهرمانی آسیا، قهرمانی شرق آسیا و تورنمنت‌های مختلف برای این کشور بدست آورده حالا برای یک بار دیگر به عنوان مربی نمونه از سوی مسئولان ورزش این کشور انتخاب شده است.

مربیان و ورزشکاران نمونه سال در ماکائو

مربیان و ورزشکاران نمونه سال در ماکائو

مربیان و ورزشکاران نمونه سال در ماکائو

مراسم انتخاب بهترین‌ها به این شکل است که، مردم 10 درصد حق رای دارند، رسانه‌ها 10 درصد حق رای دارند و 80 درصد نیز مسئولان ورزش در انتخاب مربیان نمونه حق رای دارند که سرانجام پس از رای گیری‌ها محمد رضا رشیدنیا به عنوان مربی نمونه انتخاب و معرفی شد.

ضمن اینکه 4 کاراته‌کا در بخش مردان و بانوان تیم ملی ماکائو نیز به عنوان ورزشکاران نمونه سال انتخاب و معرفی شدند.

رشیدنیا پیش از این 4 بار به عنوان مربی نمونه در سال‌های 2011،2013،2015، 2017 انتخاب و معرفی شده بود و این پنجمین بار است که انتخاب می شود. ضمن اینکه او در سال 2007 مدال افتخار دولت این کشور را نیز بدست آورده بود.

در حال حاضر رشیدنیا به عنوان سرمربی تیم ملی کاراته ماکائو هدایت این تیم را برعهده دارد و نادر جودت از قهرمانان سابق تیم ملی کاراته کشورمان نیز به عنوان مربی در کنار رشیدنیا فعالیت می‌‌کند. بیش از این نیز حامد زیگساری و رضا میدان رو هر کدوام در مقطع کوتاهی به مدت یک سال به عنوان دستیار رشیدنیا در این کشور فعالیت می‌کردند.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها