معاون منابع انسانی سازمان محیط زیست:

دولت توجهی به آلودگی هوا ندارد

معاون منابع انسانی سازمان محیط زیست با بیان اینکه برای اسقاط خودرو تقاضا ایجاد کنیم ، گفت: دولت به موضوع آلودگی هوا بی توجه است.

دولت توجهی به آلودگی هوا ندارد
کد خبر: 355496
|
۱۳۹۸/۰۸/۰۶ ۱۳:۰۵:۰۰

اعتمادآنلاین| مسعود تجریشی معاون محیط انسانی سازمان‌محیط زیست با بیان اینکه به آلودگی هوا توجه خاصی نمی‌شود، گفت: به راحتی امکان تردد خودروهای فرسوده در شهرها فراهم است.

معاون محیط انسانی سازمان محیط زیست با اشاره به ارسال نامه‌ای که به کمیسیون صنایع در خصوص طرح ساماندهی خودرو مجلس و ارسال نامه‌ای جداگانه به معاون اول رئیس جمهور درخصوص ساماندهی اسقاط خوردوهای فرسوده نوشته است، اظهار داشت: در این نامه‌ها با توجه به قطع واردات خودرو در کشور، پیشنهاد دادیم برای اسقاط خودروها تقاضا ایجاد کنیم.

وی با بیان اینکه باید تولید خودرو داخلی منوط بر اسقاط خودروهای اسقاطی باشد. گفت: تقاضای اسقاط خودرو در کشور وجود دارد و می‌توان از برگه اسقاط برای واردات قطعات خودرو هم استفاده کرد.

معاون محیط انسانی سازمان محیط زیست ابراز داشت: با ایجاد تقاضا برای برگه‌های اسقاط می‌توان ماشین‌های کهنه و فرسوده را از سطح شهرها جمع‌آوری کرد.

تجریشی با تاکید بر اینکه برای حل معضل آلودگی هوا باید خوروهای فرسوده از سطح شهرها جمع آوری شوند، گفت: دولت تصمیم داشت اجازه تردد خوروهایی که در هر 100 کیلومتر 8 لیتر بنزین می‌سوزانند را ندهد، اما پس از مدتی حرف خود را پس گرفت و این رفتار حاکی از بی‌توجهی به مساله آلودگی هواست.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها