کد خبر: 355569
|
۱۳۹۸/۰۸/۰۶ ۱۵:۵۴:۰۰
| |

منابع کنکور سال 99 اعلام شد

شورای سنجش و پذیرش دانشجو طی مصوبه‌ای منابع و مواد آزمون سراسری سال 99 را اعلام کرد.

منابع کنکور سال 99 اعلام شد
کد خبر: 355569
|
۱۳۹۸/۰۸/۰۶ ۱۵:۵۴:۰۰

اعتمادآنلاین| با توجه به مصوبه جلسه 29 تیر ماه سال جاری شورای سنجش و پذیرش دانشجو، داوطلبان آزمون سراسری سال 1399 می‌توانند بدون توجه به نظام آموزشی که در آن تحصیل نموده‌­اند به یکی از دو مجموعه سوال(سؤالات نظام آموزشی 3-3-6 یا سئوالات مربوط به نظام آموزشی قدیم، سالی واحدی و ترمی واحدی)‌ که تمایل دارند پاسخ دهند.

بنابراین تمامی داوطلبان لازم است در زمان ثبت­‌نام در کنکور 99 علاقه­ مندی خود به پاسخگویی هر مجموعه سوال در تقاضانامه ثبت‌نامی مشخص و اعلام کنند.

در درس فقه کتاب "آشنایی با فقه "نوشته ملیحه حاجیان، انتشارات مدرسه و در درس اصول عقاید نیز کتاب جهان بینی 3 (عدل الهی و قضا و قدر) کد 2009 شامل فصل اول (همه فصل)، فصل دوم (به جز عنوان «فلسفه اسلامی» صفحه 23 و 24) و از فصل چهارم، عنوان «نظام کل تا مصائب، مادر خوشبختی ها» (از صفحه 65 تا 72) از جمله منابع درس های «فقه» و «اصول عقاید» رشته علوم و معارف اسلامی دوره پیش دانشگاهی آزمون سراسری سال 1399 معرفی شده است.

داوطلبان آزمون سراسری سال 99 برای اطلاع از منابع و حذفیات سایر دروس این آزمون به اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور در این زمینه مراجعه کنند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها