صدها کارمند فیسبوک از شرکت خود انتقاد کردند

بیش از 250 نفر از کارکنان فیسبوک با ارسال نامه‌ای به "مارک زاکربرگ"، این شرکت را برای سیاست‌های تبلیغاتی خود مورد انتقاد قرار دادند.

صدها کارمند فیسبوک از شرکت خود انتقاد کردند
کد خبر: 355637
|
۱۳۹۸/۰۸/۰۷ ۱۰:۲۵:۴۶

اعتمادآنلاین| بیش از 250 نفر از کارکنان فیسبوک با ارسال نامه‌ای به "مارک زاکربرگ"، این شرکت را برای سیاست‌های تبلیغاتی خود مورد انتقاد قرار دادند.

به گزارش انگجت، طی یک ماه گذشته، فیسبوک به دلیل اینکه به سیاستمداران اجازه داد تبلیغات نادرست و گمراه‌کننده منتشر کنند، مورد انتقاد قرار گرفت.

حال کارمندان این شرکت از فیسبوک شکایت و انتقاد کرده‌اند. در این راستا بیش از 250 نفر از کارکنان فیسبوک به مدیر خود یعنی "مارک زاکربرگ" و دیگر مقامات ارشد نامه‌ای نوشته‌اند و سیاست‌های تبلیغاتی این شرکت را یک تهدید برای آن برشمرده‌اند.

در این نامه کارمندان فیسبوک مدعی شده‌اند که انتشار اطلاعات غلط سبب می‌شود بی‌اعتمادی به این شرکت افزایش یابد و صداقت در محیط آن تضعیف شود.

این افراد 6 راه‌حل را برای اصلاح اوضاع فیسبوک ارائه داده‌اند که یکی از آن‌ها نگه داشتن استاندارد تبلیغات سیاسی در سطح دیگر تبلیغات‌ها است.

همچنین این کارمندان پیشنهاد دادند که فیسبوک تبلیغات سیاسی را محدود کند و به طور کلی سیاست‌های روشن‌تری را مورد هدف تبلیغات خود قرار دهد.

فیسبوک هم در پاسخ به نامه این کارکنان گفته که فضای فیسبوک بر اساس صراحت استوار است. بنابراین ما از کارمندان خود ممنونیم که افکار خود در این موضوع مهم را مطرح می کنند.

ما همچنان متعهد هستیم که سخنرانی‌های سیاسی را سانسور نکنیم. همچنین تلاش خود را برای افزایش شفافیت در تبلیغات سیاسی ادامه خواهیم داد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها