کد خبر: 355652
|
۱۳۹۸/۰۸/۰۷ ۱۰:۴۳:۱۸
| |

مدال،شرط پرداخت حقوق به زنان ورزنه‌بردار

رئیس فدراسیون وزنه‌برداری با بیان اینکه زنان ملی‌پوش این رشته هنوز در مسابقه‌های آسیایی و جهانی مدالی نگرفته‌اند، گفت: پس از آنکه آنها به قهرمانی دست یافتند، برنامه‌های خود را برای پرداخت حق الزحمه تنظیم می‌کنیم.

مدال،شرط پرداخت حقوق به زنان ورزنه‌بردار
کد خبر: 355652
|
۱۳۹۸/۰۸/۰۷ ۱۰:۴۳:۱۸

اعتمادآنلاین| ‌ «علی مرادی» اظهار داشت: پرداخت هزینه به بخش فنی فدراسیون وزنه‌برداری باید جدا صورت گیرد و اکنون مبالغی را در حد معقول پرداخت می‌کنیم. در بخش زنان نیز کار بزرگی را شروع کردیم و اقدامات لازم برای پرداخت هزینه‌های آنان انجام خواهد شد.

وی افزود: حق‌الزحمه عوامل اجرایی فنی مردان یعنی داوران و هیات ژوری همسان با کادر فنی زنان پرداخت می‌شود. در این مسیر وزارت ورزش و جوانان حمایت‌های خوبی از ما داشته است، اما متاسفانه در بخش میزبانی المپیاد ایرانیان و مسابقات دیگر، هیچ‌گونه مبلغی به زنان و مردان پرداخت نشده است. البته آنان از وزارت ورزش دریافتی‌هایی داشتند که ما برای آنکه عدالت برقرار شود در حال پیگیری این موضوع هستیم.

رئیس فدراسیون وزنه‌برداری درخصوص برابری دستمزدهای زنان و مردان وزنه‌بردار، گفت: در بخش مردان، ورزشکاران المپیکی و قهرمانان جهانی و آسیایی در رده بزرگسالان و پرداختی‌هایی داریم که هر ماه براساس شاخصه‌هایی که کادر فنی اعلام می‌کند، اقدامات لازم برای پرداخت دستمزد آنان انجام می‌شود.

وی یادآور شد: با توجه به اینکه وزنه‌برداری زنان نوپا و به تازگی راه‌اندازی شده است هنوز هیچ پرداختی نسبت به حق‌الزحمه زنان نداریم؛ زیرا در این بخش تاکنون قهرمانی به‌دست نیامده است. باید به آنان زمان دهیم تا بتوانند در مسابقات جهانی و آسیایی مدال آوری داشته باشند و پس از آن برنامه‌های خود را برای پرداخت حق الزحمه وزنه‌برداران تنظیم می‌کنیم.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها