کد خبر: 355664
|
۱۳۹۸/۰۸/۰۷ ۱۱:۳۰:۰۰
| |

«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

اعتراضات لبنان 13 روزه شد

اعتراضات لبنان در حالی وارد سیزدهمین روز خود شد که هشدارها نسبت به تبعات اقتصادی آن افزایش قابل توجهی پیدا کرده است.

اعتراضات لبنان 13 روزه شد
کد خبر: 355664
|
۱۳۹۸/۰۸/۰۷ ۱۱:۳۰:۰۰

اعتمادآنلاین| اعتراضات لبنان در حالی وارد سیزدهمین روز خود شد که هشدارها نسبت به تبعات اقتصادی آن افزایش قابل توجهی پیدا کرده است.

به گزارش اعتمادآنلاین ، در حالی‌که معترضان جاده‌ها و خیابان‌های مختلف را مسدود کرده و حتی با ساکنان مناطق محل تحصن درگیر می‌شوند، ارتش لبنان و نیروهای امنیتی تلاش خود را برای گشودن این مسیرها به شکل مسالمت‌آمیز و بدون وقوع درگیری شدید ادامه می‌دهند.

خبرگزاری ملی لبنان در این رابطه اعلام کرد: آبگرفتگی از یک سو و مسدود شدن برخی مسیرها توسط معترضان باعث ترافیک شدیدی در مناطق مختلف از جمله جاده بیروت به شمال این کشور شده است.

روزنامه الاخبار هم گزارش داد قرار است امروز سه‌شنبه جمعیت بانک‌های لبنان تشکیل جلسه داده و در مورد میزان برداشت و انتقال پول تصمیم‌گیری کند. بعد از آنکه پویشی مردمی در لبنان برای برداشت ودیعه‌ها از بانک‌ها به راه افتاد بانک‌های لبنان سقفی برای برداشت از دستگاه‌های ای‌تی‌ام معین کرده و از تبدیل لیر لبنان به دلار هم امتناع می‌کنند.ژ

این در حالی است که برخی رسانه‌های لبنان از بروز مشکل سوخت سخن به میان آورده و تاکید می‌کنند ذخایر این کشور از سوخت در برخی از مناطق به دو هفته هم نمی‌رسد.

رئیس اتحادیه نانوایان لبنان هم نسبت به بروز مشکل گندم هشدار داد و با توجه به مسدود شدن جاده‌ها اعلام کرد ذخایر آرد حدود 18 روز بیشتر نیست.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها