کد خبر: 355672
|
۱۳۹۸/۰۸/۰۷ ۱۱:۳۹:۵۹
| |

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا:

هیچ محور مواصلاتی مسدود نشده است

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا گفت: با توجه به بارش‌های اخیر در بسیاری از استان‌ها هیچ یک از محورهای مواصلاتی مسدود نشده است اما ترافیک در محورهای منتهی به استان خراسان رضوی و شهر مقدس مشهد پرحجم و روان است.

هیچ محور مواصلاتی مسدود نشده است
کد خبر: 355672
|
۱۳۹۸/۰۸/۰۷ ۱۱:۳۹:۵۹

اعتمادآنلاین| ‌ سرهنگ نادر رحمانی درباره آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های کشور افزود: بر اساس آخرین گزارش‌های دریافتی تا این لحظه در محور شاهرود - آزادشهر استان سمنان، کهگیلویه و بویراحمد محورهای یاسوج - بابامیدان و یاسوج - اصفهان و خراسان شمالی بارش باران گزارش شده است.

وی ادامه داد: برابر گزارش های دریافتی در استانهای آذربایجان غربی (محورهای سردشت به مهاباد، پیرانشهر) نیز مه گرفتگی گزارش شده است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا اضافه کرد: همچنین ترافیک در آزادراه تهران - قم پرحجم و محور هراز نیز نیمه سنگین گزارش شده است.

رحمانی اضافه کرد: در استان های خراسان شمالی در اکثر محورها و استان خراسان رضوی محورهای مشهد-قوچان،نیشابور-سبزوار و سبزوار-شاهرود بارش باران گزارش شده است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا گفت: در استان های آذربایجانغربی در محورهای سردشت-پیرانشهر و سردشت-مهاباد مه گرفتگی همراه با کاهش دیده گزارش شده است.

سرهنگ رحمانی افزود: ترافیک جنوب به شمال محور کرج-چالوس در ابتدای محور تا کیلومتر4 و محدوده دزدبن نیمه سنگین و طول محور پر حجم و روان و جنوب به شمال محور هراز محدوده گالری امام زاده هاشم نیمه سنگین و طول محور پر حجم و روان است.

رحمانی توصیه کرد: هموطنانی که قصد عزیمت از این مسیرها را دارند حتما قبل سفر با شماره تلفن 120 یا 88255555 تماس بگیرند و از مسیرهای تردد خود اطلاع حاصل کنند.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها