کد خبر: 355771
|
۱۳۹۸/۰۸/۰۸ ۰۸:۴۵:۰۰
| |

کاوه رضایی، مهاجم تیم شالروا بلژیک:

اعتماد به نفسم دوباره برگشته است

مهاجم ایرانی شارلوا معتقد است گلزنی برای این تیم باعث شده اعتماد به نفسش را دوباره در لیگ بلژیک به دست بیاورد.

اعتماد به نفسم دوباره برگشته است
کد خبر: 355771
|
۱۳۹۸/۰۸/۰۸ ۰۸:۴۵:۰۰

اعتمادآنلاین| شارلوا سه‌شنبه شب در هفته سیزدهم لیگ یک بلژیک به مصاف اوستنده رفت و با یک گل میزبانش را شکست داد. کاوه رضایی تنها گل تیمش را در این دیدار به ثمر رساند تا 3 امتیاز بازی نصیب شارلوا شود.

رضایی بعد از این دیدار گفت:‌ بازی سختی بود و موقعیت‌های زیادی در این دیدار داشتیم. دوست داشتم برای تیمم مفید باشم و خوشحالم که توانستم گل مهمی برای شارلوا به ثمر برسانم. ما در این دیدار خیلی جنگیدیم و دلیل برد ما نیز همین بود. هر کدام از بازیکنان بیش از یک نفر در زمین بازی تلاش کردند و دویدند. اعتماد به نفس من دوباره برگشته است.

نیاز داشتم که فقط در چند دیدار مداوم برای تیم به میدان بروم و حضور ثابتی در ترکیب تیمم داشته باشم. من مسئولیت خودم را در تیم می‌دانم. وظیفه مهاجم گل زدن است و باید بتوانم از عهده این کار در تیم بربیایم. اگر به دو بازی اخیر نگاه کنید می‌بینید که من فرصت‌های گل زیادی برای هم تیمی‌هایم ایجاد کردم. باید بتوانم به همین منوال پیش برویم. شارلوا در مسیر درستی قرار گرفته است و فکر کنم بتوانیم در پایان فصل بین شش تیم نخست جدول رده بندی قرار بگیریم.

کاوه رضایی و علی قلی‌زاده، دو بازیکن ایرانی شارلوا در ترکیب اصلی حضور داشتند. در نهایت تک گل بازی نیز به نام یکی از مهاجم‌های ایرانی این تیم به ثبت رسید. رضایی در دقیقه 82 گلزنی کرد و دقایقی بعد از بازی بیرون رفت. قلی‌زاده تا پایان تیمش را همراهی کرد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها