کارگردان «آخرین داستان» تیزر جشنواره فیلم «رشد» را می‌سازد

اشکان رهگذر کارگردان «آخرین داستان» تیزر جشنواره فیلم «رشد» را می‌سازد.

کارگردان «آخرین داستان» تیزر جشنواره فیلم «رشد» را می‌سازد
کد خبر: 355836
|
۱۳۹۸/۰۸/۰۸ ۱۰:۱۰:۰۵

اعتمادآنلاین| اشکان رهگذر سازنده انیمیشن «آخرین داستان» که دومین نماینده سینمای ایران در اسکار امسال به شمار می‌رود، ساخت تیزر چهل‌ونهمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های علمی، آموزشی و تربیتی «رشد» را برعهده گرفت.

رهگذر گفت: امسال برای نخستین بار این مسئولیت مستقلاً به من پیشنهاد شد که به خاطر شناخت نسبتا خوبی که از سمت و سوی این جشنواره و سلایق دبیر امسال آن وحید گلستان دارم، پذیرفتم و کار را شروع کردیم.

او با اشاره به اینکه دبیر جشنواره سال‌ها قبل معلمش بوده است، بیان کرد: همیشه با دیدن تیزرهای جشنواره‌های کودک و انیمیشن خارجی، سیلان عنصر خیال در آنها شگفت‌زده‌مان می‌کرد. زمانی هم دستیار آقای گلستان در ساخت تیزرهای دوره‌های قبل بودم، می‌دیدم که به دنبال پررنگ کردن این وجه است. لذا در طراحی تیزر امسال، به دنبال این هستیم که بیننده شاهد فوران تخیل و هیجان باشد.

رهگذر در پایان با ابراز امیدواری که تیزر امسال مورد پسند دانش‌آموزان ایرانی قرار گیرد، گفت: زمانی که من دانش‌آموز بودم انگار خبر جشنواره «رشد» به مدیر مدرسه ما نمی‌رسید و طبعا ما هم از آن بی خبر می‌ماندیم! خدا را شکر که امروز همه دانش‌آموزان کشور از این رویداد باخبرند و اگر هم نباشند، تیزرهای جشنواره باخبرشان می‌کند.

چهل و نهمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های علمی آموزشی و تربیتی «رشد» از 24 آبان تا اول آذر در تهران و کلیه شهرستان‌های استان تهران برگزار می‌شود و پس از آن از 2 آذر تا 18 اردیبهشت 1398، تمامی استان‌های کشور به‌ تدریج میزبان این جشنواره خواهند بود.

دفتر انتشارات و فناوری آموزشی سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی وزارت آموزش و پرورش برگزارکننده این رویداد بین‌المللی به‌ دبیری وحید گلستان است.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها