در جشنواره بین‌المللی فیلم و برنامه‌های تلویزیونی ورزشی میلان

جایزه ویژه سال 2019 به کانال ورزش اهدا شد

جشنواره بین‌المللی فیلم و برنامه‌های تلویزیونی ورزشی میلان، جایزه ویژه سال 2019 خود را به کانال ورزش سیمای جمهوری اسلامی ایران اهدا کرد.

جایزه ویژه سال 2019 به کانال ورزش اهدا شد
کد خبر: 355849
|
۱۳۹۸/۰۸/۰۸ ۱۰:۳۱:۰۶

اعتمادآنلاین| جشنواره بین‌المللی فیلم و برنامه‌های تلویزیونی ورزشی میلان، که همه‌ساله با حضور صدها اثر از 116 کشور جهان در شهر میلان ایتالیا برگزار می‌شود، علاوه بر نمایش و داوری فیلم‌های مستند و سینمایی ورزشی، جوایزی را نیز به شبکه‌های ورزشی برگزیده جهان اهدا می‌کند.

امسال کانال ورزش سیما در کنار شبکه‌های «رای اسپورت ایتالیا» و «DAZN انگلستان» برنده جایزه ویژه سال 2019 این جشنواره شدند.

این جایزه به دلیل «تولید گزارش‌های ورزشی با هدف رشد فکری بینندگان به‌خصوص جوانان، و برجسته‌سازی ارزش‌های انسانی، اجتماعی و معنوی ورزش در برنامه‌های تولیدی» به کانال ورزش سیمای جمهوری اسلامی ایران تعلق گرفت.

این جایزه سه‌شنبه شب در مراسمی در محل کاخ جشنواره توسط پروفسور فرانکو آسکانی رئیس جشنواره و با حضور نمایندگانی از شبکه‌های ورزشی جهان به کانال ورزش سیما اهدا شد.

کانال ورزش (زیرمجموعه شبکه سه سیما) امسال با دو اثر و سازمان صداوسیما مجموعا با چهار اثر امسال در این جشنواره حضور دارند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها