کد خبر: 355942
|
۱۳۹۸/۰۸/۰۸ ۱۳:۱۷:۱۸
| |

قاسم میرزایی نیکو، عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس:

برگزاری انتخابات الکترونیکی گامی مثبت برای افزایش دقت انتخابات است

قاسم میرزایی نیکو، عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس، با تاکید بر اینکه برگزاری انتخابات به صورت الکترونیکی دقت و سرعت فرآیند انتخابات را افزایش می دهد، گفت: تاکنون جلسات متعددی در این زمینه برگزار شده و امیدوارم جمع بندی این جلسات نظر شورای نگهبان را جلب کرده و دیگر ممانعتی در این زمینه نداشته باشند.

برگزاری انتخابات الکترونیکی گامی مثبت برای افزایش دقت انتخابات است
کد خبر: 355942
|
۱۳۹۸/۰۸/۰۸ ۱۳:۱۷:۱۸

اعتمادآنلاین| ‌ قاسم میرزایی نیکو، عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس، با اشاره به مزایای برگزاری انتخابات الکترونیکی، گفت: چند سال است که درباره برگزاری انتخابات به صورت الکترونیک بحث های متعددی انجام شده است و در انتخابات شوراها در بیش از 140 شهر که از هر کدام بین 7 تا 9 نفر انتخاب می شدند، با برنامه ریزی انتخابات به طور الکترونیکی برگزار شد.

وی در ادامه اظهار کرد: وزارت کشور نیز در این زمینه اعلام آمادگی کرده و زیر ساخت های لازم برای برگزاری انتخابات به صورت الکترونیکی نیز فراهم است و مجموعه های مختلف برای برگزاری انتخابات به صورت الکترونیکی اعلام آمادگی کردند.

نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس تصریح کرد: در این زمینه سیاست شورای نگهبان و وزارت کشور باید با یکدیگر هماهنگ شود.

وی در ادامه با بیان اینکه برگزاری انتخابات به صورت الکترونیکی امنیت و دقت انتخابات را بالا می برد، تاکید کرد: دنیای تکنولوژی گام های بلندی برای افزایش امنیت در ابعاد مختلف برداشته است و در زمینه انتخابات نیز باید از آن استفاده کرد. تاکنون جلسات متعددی در این زمینه برگزار شده و امیدوارم جمع بندی این جلسات نظر شورای نگهبان را جلب کرده و دیگر ممانعتی در این زمینه نداشته باشند.

این عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی افزود: به راحتی می توان با برنامه ریزی انتخابات را به صورت الکترونیک برگزار کرد و زیر ساخت های لازم آن نیز در کشور وجود دارد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها