کد خبر: 355945
|
۱۳۹۸/۰۸/۰۸ ۱۳:۲۴:۴۷
| |

محمود صادقی، دبیرکل انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه‌ها اعلام کرد؛

هم‌راستایی انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه‌ها با شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان

محمود صادقی، دبیرکل انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه‌ها، در جلسه مشترک اعضای شورای مرکزی انجمن و دبیران استان‌ها عنوان کرد: انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه ها همچون گذشته با سیاست های شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان هم راستا خواهد بود و مواضع انجمن را طی مصاحبه‌هایی متعاقبا اعلام خواهد کرد.

هم‌راستایی انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه‌ها با شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان
کد خبر: 355945
|
۱۳۹۸/۰۸/۰۸ ۱۳:۲۴:۴۷

اعتمادآنلاین| جلسه مشترک اعضای شورای مرکزی انجمن و دبیران استان‌ها (رؤسای ستادهای انتخاباتی استان‌ها) برای آغاز فعالیت‌های انتخاباتی انجمن در راستای سیاست‌های شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان برگزار شد.

محمود صادقی، دبیرکل انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه‌ها، در این جلسه با تشریح فعالیت‌های انجمن در قالب جدید حزبی بعد از کنگره دو سال پیش و مطابقت با قانون جدید احزاب وزارت کشور، گفت: انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه‌ها در تهران و کلیه شعب استانی خود در قالب ستادهای انتخاباتی، فعالیت خود را آغاز می‌کند. این فعالیت در راستای سیاست‌های انتخاباتی شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان است و اگر قرار بر این باشد، لیست مشترکی از سوی این شورا معرفی شود، انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه‌ها در سراسر کشور به معرفی اساتید صاحب نظر، شاخص و دارای برنامه جامع و مشخص خواهد پرداخت.

در ادامه این جلسه نجفی از استان قم، ناصری از خراسان جنوبی، زلفخانی از استان زنجان، فضلی از استان هرمزگان، حائری از استان مرکزی، فاضل نیا از سیستان، یوسفی از خراسان رضوی، مصری ازاستان اردبیل، بابایی از استان همدان، اکبری از فارس، فرجی‌ها از استان قزوین، رعایایی از استان خوزستان ضمن ارائه گزارش هایی از فعالیت شعب استانی، تصویر جامعی از وضعیت انتخاباتی استان‌های خود ترسیم کردند.

همچنین در این جلسه علی محمد حاضری رئیس دفتر سیاسی انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه ها به تشریح استراتژی های چندگانه انتخاباتی انجمن و سناریوهای متعاقب آن که قبلا طی جلسات طولانی در دفتر سیاسی و شورای مرکزی انجمن تهیه و تدوین شده بود پرداخت و در ادامه هر کدام از اعضا نظر خود را اعلام کردند.

در پایان دبیرکل ضمن جمع بندی مباحث ارائه شده، گفت: انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه ها همچون گذشته با سیاست های شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان هم راستا خواهد بود و مواضع انجمن را طی مصاحبه‌هایی متعاقبا اعلام خواهد کرد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها