کد خبر: 355948
|
۱۳۹۸/۰۸/۰۸ ۱۳:۲۹:۱۳
| |

استقبال 5 میلیونی از سریال جدید HBO

قسمت دوم «نگهبانان»، بازدید 1.3 میلیون نفری را تجربه کرد و بازدید قسمت نخست نیز از 5 میلیون مخاطب عبور کرد.

استقبال 5 میلیونی از سریال جدید HBO
کد خبر: 355948
|
۱۳۹۸/۰۸/۰۸ ۱۳:۲۹:۱۳

اعتمادآنلاین| قسمت دوم سریال «نگهبانان» محصول شبکه HBO روز گذشته منتشر شد و با وجود افتی که نسبت به قسمت دوم داشته، باز هم رقم قابل توجهی را در بازدید مخاطبان ثبت کرده است.

در مجموع با احتساب تمامی پلتفرم‌های شبکه HBO که این سریال را دیده‌اند، رقم 1.3 میلیون نفر ثبت شده است که این مقدار کاهشی 13 درصدی نسبت به قسمت نخست این سریال است که 1.5 میلیون نفر به تماشای آن نشستند.

این سریال در زمان نمایشش به صورت زنده به طور میانگین 765 هزار نفر مخاطب داشت. این مقدار برای قسمت نخست 800 هزار نفر ثبت شده است.

با این حال تاکنون قسمت نخست این سریال مرز 5 میلیون تماشاگر را رد کرده است. این آمار سریال «نگهبانان» را به پربازدید‌ترین سریال HBO از سال 2016 تبدیل کرده است؛ در آن سال سریال «جهان غرب/West World» این عنوان را در دست داشت.

سریال «نگهبانان» در مورد گروهی از پارتیزان هاست که با قانون شکن‌ها مقابله می‌کنند. رجینا کینگ در این سریال نقش آنجلا آبر را دارد که دو شخصیت متفاوت را در جامعه ایفا می‌کند. دیمون لیندلوف تهیه‌کننده این سریال است که اقتباس شده از کتاب‌های مصوری در سال 1980 است. جرمی آیرنز، دان جانسون، جین اسمارت، تیم بلیک نلسون، یحیی عبدالمتین و فرانسیس فیشر بازیگران اصلی این سریال هستند.

در سال 2009 فیلمی سینمایی با همین عنوان به کارگردانی زک اسنادر ساخته شد که با بودجه 130 میلیون دلاری، تنها 185 میلیون دلار فروش گیشه داشت.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها