هشدار سازمان هواپیمایی به شرکت‌های گران فروش

مقام مسئول سازمان هواپیمایی با بیان این‌که بلیت پروازهای چارتری و غیرچارتری در تعطیلات هفته جاری افزایش نیافته گفت: مردم از حمل‌ونقل هوایی به نحو خوبی استقبال می‌کنند.

هشدار سازمان هواپیمایی به شرکت‌های گران فروش
کد خبر: 355960
|
۱۳۹۸/۰۸/۰۸ ۱۳:۴۷:۱۳

اعتمادآنلاین| رضا جعفرزاده، مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری با یادآوری این‌که هیچگونه افزایشی قیمتی در ایام تعطیلی هفته گذشته مطرح نبوده است، گفت: شرکت‌های هواپیمایی موظف هستند نرخ‌های اعلام شده قبلی (جدول نرخ پروازهای داخلی) مورد تایید سازمان هواپیمایی را در بلیت فروشی مد نظر قرار دهند.

وی با یادآوری این‌که فروش بلیت طی هفته گذشته بر اساس دامنه‌های نرخ مورد تایید سازمان هواپیمایی انجام شد، ادامه داد:‌در صورت مشاهده هرگونه تخلف، سازمان هواپیمایی کشوری به شدت با آن برخورد کرده است.

وی با اشاره به این‌که به لحاظ قیمت هیچ تفاوتی بین این‌که چارتری و غیرچارتری نبوده و هیچ کدام از این دو نوع بلیت گران به مردم فروخته نشده است، افزود: برای مسیر پروازی تهران-مشهد کف قیمت 299 هزار و 400 تومان و سقف قیمت 701 هزار و300 تومان است. ایرلاین‌های داخلی به هیچ وجه اجازه ندارند بالاتر از این سقف بلیت را عرضه کنند، اما در ایام غیرپیک حتی بلیت 190 و 200 هزار تومان این مسیر به مردم فروخته شده است، یعنی پایین تر از کف تعیین شده.

مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری تاکید کرد: سازمان هواپیمایی با هر گونه فروش بلیت بالاتر از سقف‌های تعیین شده برخورد کرده و در آینده نیز این کار را انجام خواهد داد.از این رو موضوع افزایش قیمت بلیت به هیچ وجه مطرح نبوده است.

جعفرزاده گفت: آنچه که ممکن است مورد سئوال و شبهه ایجاد کند مربوط به قیمت بلیت در زمان‌های غیر پیک است؛ به دلیل تقاضا در این ایام ایرلاین‌ها بلیت‌ها را تا سقف‌های تعیین شده در نظر می‌گیرند که تصور می‌شود نرخ‌ها افزایش یافته که چنین موضوعی نیست.

وی همچنین اضافه کرد:‌ در ایام اربعین حسینی 1850 پرواز به نجف و بغداد طی 13 روز با وجود محدودیت ایرلاین‌های داخلی انجام شده، ضمن این‌که ترافیک بالای فرودگاه مشهد در هفته‌ای جاری حکایت از سرویس‌دهی مناسب شرکت‌های هواپیمایی به زائران امام رضا (ع) و استقبالب خوب در این زمینه دارد.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها