کد خبر: 356005
|
۱۳۹۸/۰۸/۰۸ ۱۵:۱۹:۳۷
| |

محمد تقی زاده، معاون عمرانی استانداری تهران عنوان کرد؛

عدم همکاری با خدمات شهری باعث ایجاد برخی مشکلات در بارش‌های اخیر تهران

محمد تقی زاده، معاون عمرانی استانداری تهران، بر لزوم ایجاد هماهنگی بیشتر میان دستگاه‌های متولی مدیریت بحران در سطح استان تهران تاکید کرد و گفت: عدم همکاری برخی بخش‌ها با خدمات شهری تهران باعث بروز برخی مشکلات در بارش‌های اخیر شد.

عدم همکاری با خدمات شهری باعث ایجاد برخی مشکلات در بارش‌های اخیر تهران
کد خبر: 356005
|
۱۳۹۸/۰۸/۰۸ ۱۵:۱۹:۳۷

اعتمادآنلاین| محمد تقی زاده، معاون عمرانی استانداری تهران، در پنجمین جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران و نخستین جلسه ستاد هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان تهران، گفت: در بارش‌های اخیر هماهنگی نسبی وجود داشت اما قطعا نیاز است که در حوزه پیشگیری به ویژه در مواقع بحران همه دستگاه‌ها با هماهنگی پای کار بیایند تا شرایطی فراهم شود که بهتر از این، وضعیت را مدیریت کنیم.

وی افزود: برخی ناهماهنگی‌ها در سطح شهرستان‌ها مشکلاتی را در بارش‌های اخیر ایجاد کرد. در شهر تهران نیز علی رغم اینکه معاونت خدمات شهری از مدت‌ها قبل لایروبی انهار و رودخانه‌ها را انجام داده بود اما عدم همکاری برخی بخش‌ها با خدمات شهری باعث بروز برخی مشکلات شد.

تقی زاده ادامه داد: مشکلاتی که در بلوار امام رضا و پاکدشت شاهد آن بودیم می‌توانست با هماهنگی‌های بیشتر روی ندهد. در بومهن، پردیس و رودهن نیز با هماهنگی حداقلی می‌توانستیم از بروز مشکلات جلوگیری کنیم.

معاون عمرانی استانداری تهران در بخش دیگری از صحبت‌های خود تاکید کرد: وقتی شرایط بحران ایجاد می‌شود همه دستگاه‌ها باید پای کار باشند، نه اینکه مشکل به وجود بیاید، راه بسته شود و پس از درگیری بسیاری از دستگاه‌ها، دستگاه متولی تازه پای کار بیاید.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها