کد خبر: 356027
|
۱۳۹۸/۰۸/۰۸ ۱۶:۱۰:۵۴
| |

ناکامی‌های ملوان در لیگ یک هنوز ادامه دارد

هفته دهم لیگ یک امروز (چهارشنبه) با 8 دیدار شروع شد و تیم‌های فجر سپاسی، گل ریحان البرز، مس رفسنجان و خوشه طلایی ساوه به تساوی رضایت دادند.

ناکامی‌های ملوان در لیگ یک هنوز ادامه دارد
کد خبر: 356027
|
۱۳۹۸/۰۸/۰۸ ۱۶:۱۰:۵۴

اعتمادآنلاین| ‌ هفته دهم رقابت‌های لیگ دسته یک عصر امروز (چهارشنبه) با هشت بازی شروع شد و در پراهمیت‌ترین دیدارها خوشه طلایی برابر داماش گیلان و فجر سپاسی مقابل گل ریحان البرز صفر بر صفر به تساوی رسیدند.

تیم خوشه طلایی که تا به اینجا با پنج برد، سه تساوی و یک شکست 18 امتیار کسب کرده‌، هفته دهم به مصاف داماش گیلان رفت و با تساوی بدون گل این هفته را به پایان رساندند تا با 19 امتیاز در رده پنجم جدول این رقابت‌ها قرار بگیرد.

در دیگر تقابل مهم این هفته، فجر سپاسی صفر بر صفر برابر گل ریحان البرز به تساوی رسید. شاگردان مهابادی که هفته نهم برابر مس کرمان به پیروزی سخت یک بر صفر دست یافتند، این هفته برابر گل ریحان به میدان رفتند و به تساوی رضایت دادند. با این نتیجه آنها 20 امتیازی می‌شوند و در صدر جدول باقی می‌مانند.

همچنین ملوان در دهمین هفته این رقابت‌ها برابر بادران تهران قرار گرفت و با نتیجه یک بر صفر متحمل شکست شد تا ناکامی‌های این تیم با احمدزاده ادامه یابد.

دیگر نتایج این هشت دیدار از هفته دهم لیگ یک:

بادران تهران 1-0 ملوان
مس رفسنجان 1-1 مس کرمان
شهرداری تبریز 1-1 آلومینیوم اراک
سپیدرود رشت 2-1 قشقایی شیراز
نود ارومیه 1-0 آرمان گهر
نیروی زمینی 1-0 رایکا بابل

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها