قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی جام اتحادیه انگلیس انجام شد

در قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی جام اتحادیه فوتبال انگلیس، تیم‌های شهر منچستر مقابل رقبایی از دسته‌های پایین‌تر قرار گرفتند.

قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی جام اتحادیه انگلیس انجام شد
کد خبر: 356191
|
۱۳۹۸/۰۸/۰۹ ۱۲:۲۹:۰۷

اعتمادآنلاین| ‌ با پایان بازی‌های مرحله یک هشتم نهایی جام اتحادیه فوتبال انگلیس، قرعه‌کشی مرحله بعدی این رقابت‌ها امروز (پنجشنبه) برگزار شد که در آن قرعه‌های آسانی نصیب تیم‌های شهر منچستر، یونایتد و سیتی شد.

براین اساس منچسترسیتی، مدافع عنوان قهرمانی رقابت‌ها در دور بعد میهمان تیم دسته سومی آکسفورد یونایتد خواهد بود. قرعه آسان‌تر اما نصیب منچستریونایتد شده که در خانه میزبان کولچستریونایتد دسته چهارمی خواهد بود.

در سایر بازی‌ها اما تیم‌های لیگ برتری مقابل هم قرار خواهند گرفت که استون‌ویلا از لیورپول پذیرایی خواهد کرد و اورتون هم در گودیسون پارک به مصاف لسترسیتی می‌رود.

هنوز تاریخ برگزاری بازی‌های مرحله یک چهارم نهایی جام اتحادیه مشخص نشده است، اما مسئولان برگزارکننده این رقابت‌ها و سازمان لیگ انگلیس در حال مذاکره هستند تا این بازی‌‌ها را از ششم ژانویه برگزار کنند، تاریخی که پیش از این برای مرحله نیمه نهایی تعیین شده بود. با توجه به حضور لیورپول در جام جهانی باشگاه‌ها، امکان حضور این تیم در مرحله یک چهارم نهایی در تاریخی که پیش از این مشخص شده بود، وجود ندارد.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها