کد خبر: 356198
|
۱۳۹۸/۰۸/۰۹ ۱۳:۲۱:۰۹
| |

مدافع میانی بارسلونا:

نیمار به یک زندان طلایی رفت

مدافع میانی تیم فوتبال بارسلونا مدعی شد که او و هم‌تیمی‌هایش حاضر بودند از حق خودشان بگذرند تا شرایط بازگشت هم‌تیمی برزیلی‌شان به نوکمپ فراهم شود.

نیمار به یک زندان طلایی رفت
کد خبر: 356198
|
۱۳۹۸/۰۸/۰۹ ۱۳:۲۱:۰۹

اعتمادآنلاین| ‌ نیمار که سال 2017 با قراردادی 222 میلیون یورویی بارسلونا را به مقصد پاری‌سن‌ژرمن ترک کرد، تابستان امسال تلاش فراوانی انجام داد تا به این تیم برگردد اما قیمت بالایی تعیین شده از سوی PSG سبب شد در نهایت بارسا نتواند او را پس بگیرد.

جرارد پیکه در این باره به برنامه لارگرو در شبکه رادیویی کادناسر اسپانیا گفت: نتوانستیم پول خرید نیمار را تهیه کنیم. به رئیس باشگاه گفتیم که حاضریم قرارداد‌های‌مان را تغییر دهیم و حقوق‌مان را کمتر کنیم چون می‌دانستیم که مسئله بازی جوانمردانه مالی مانع بزرگی برای برگرداندن نیمار است. به همین دلیل به رئیس باشگاه پیشنهاد دادیم به جای اینکه در یک سال درآمدی کسب کنیم، می‌توانیم در دو، سه یا چهار سال آینده آن را به دست آوریم. هدف نهایی ما این است که با باشگاه راه بیاییم و در صورت امکان به آن کمک کنیم. برای برطرف کردن مشکل بازی جوانمردانه مالی هم مشکلی برای انجام پیشنهاد که دادیم، نداشتیم.

مدافع میانی بارسلونا افزود: بیشتر از آنکه کاهش حقوق‌‌های ما بتواند کمکی به باشگاه کند، پیدا کردن یک فرمول مناسب برای فراهم شدن شرایط خرید نیمار مهم بود. در ابتدا باشگاه از ایده بازگشت نیمار استقبال کرد اما به تدریج مشکلاتی برای انجام این کار به وجود آمد.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا امکان دارد که نیمار به این تیم برگردد، تأکید کرد: در فوتبال هر اتفاقی ممکن است رخ دهد و هر سال این موضوع بهتر نمایان می‌شود. ما به نیمار گفتیم که تو داری به یک زندان طلایی می‌روی. در فوتبال اما هر اتفاقی ممکن است رخ دهد و شما ممکن است یک درِ باز پیدا کنید.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها