کد خبر: 356231
|
۱۳۹۸/۰۸/۰۹ ۱۴:۳۶:۵۴
| |

دنیزلی:

استراتژی خاصی برای دیدار با استقلال داریم

سرمربی تیم فوتبال تراکتور تبریز اعتقاد دارد، جدول رده‌بندی لیگ برتر در هفته بیست و چهارم شکل واقعی خود را پیدا می‌کند.

استراتژی خاصی برای دیدار با استقلال داریم
کد خبر: 356231
|
۱۳۹۸/۰۸/۰۹ ۱۴:۳۶:۵۴

اعتمادآنلاین| ‌ مصطفی دنیزلی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل استقلال در هفته نهم لیگ برتر اظهار داشت: الان به هفته نهم لیگ برتر رسیده‌ایم، در این هشت هفته گذشته امتیازاتی که به دست آوردیم،‌ امتیازاتی متناسب بوده است، یعنی امتیازات مناسبی کسب کرده‌ایم. فردا هم با یک رقیب دیرینه بازی داریم. آرزو می‌کنیم فردا برای تمام تماشاگران و پرشورها بازی خوبی ارائه کنیم. تمام بازیکنانم برای این مسابقه آماده هستند.

وی افزود: با توجه به بیماری که سوگیتا دارد در بازی فردا غایب خواهد بود. به‌هرحال من می‌خواهم تمام بازیکنانم در سلامتی باشند، ولی روز گذشته این مسئله پیش آمد و سوگیتا بیمار شد. همان‌طور که می‌دانید دژاگه هم در اردوی تیم ملی دچار مصدومیت شده بود و چند وقتی با تیم تمرین نکرده بود، اما چند روزی است به تمرینات اضافه شده است. به‌هرحال فرقی نمی‌کند و ما با ترکیب 11 نفره تیم‌مان که به زمین می‌فرستیم، بازی خواهیم کرد.

سرمربی تیم تراکتور درباره اینکه تیم استقلال جوان و دونده است و با وجود مصدومیت سوگیتا که بازیکن دونده‌ای است،‌ به نظرش می‌توانند استقلال را در خانه شکست دهند، گفت: ما چند روز است برای این بازی تمرین می‌کنیم و برای بازی فردا یک استراتژی خاص داریم. استقلال چند هفته‌ای است نتایج مطلوبی کسب می‌کند. ما هم برای بازی فردا تدابیری داریم که آن را انجام خواهیم داد. اگر بخواهیم بازی آخرمان را در نظر بگیریم، به ویژه در نیمه اول، عملکرد خوبی نداشتیم. امیدوارم فردا مانند هفته گذشته نباشیم و بازیکنانم هر چه را که از آنها خواستم، با قدرت در زمین انجام دهند. به‌هرحال در استراتژی مسابقه،‌ شروع، ادامه و پایان آن بازیکنان باید خوب کار کنند. باید این را هم در نظر بگیریم که در هشت هفته گذشته پنج بازی را خارج از خانه برگزار کردیم. اگر از این زاویه نگاه کنیم به نظرم ما امتیازات لازم را کسب کرده‌ایم. به‌هرحال در این چند هفته ما بالاخره یک روز گل می‌خوردیم و شکست هم طبیعی است، اما ما به راه‌مان ادامه می‌دهیم. شما اگر جدول را نگاه کنید هم پایین و هم بالای آن شلوغ است. جدول لیگ برتر در هفته بیست‌و‌چهارم شکل واقعی خود را خواهد گرفت.

«در بازی با صنعت نفت تغییراتی در ترکیب داشتید. چقدر این تغییرات در شکست مقابل نفتی‌ها تأثیر داشت؟ همچنین روی شوتزنی از راه دور در بازی با استقلال برنامه خاصی دارید یا خیر؟». دنیزلی در واکنش به طرح این سؤالات بیان کرد: اگر دو بازی آخرمان را آنالیز کنیم در بازی با نساجی و صنعت نفت، دو چیز متفاوت و متضاد را خواهیم دید. این نتیجه‌ای که در بازی برابر صنعت نفت گرفتیم احتمال دارد به خاطر این باشد که در بازی با نساجی در زمین چمن مصنوعی بازی کردیم و بعد با صنعت نفت روبه‌رو شدیم. این موضوع می‌تواند روی نتیجه تأثیرگذار باشد. با این وجود در 15 دقیقه پایانی مقابل صنعت نفت می‌توانستیم نتیجه را تغییر دهیم. به‌هرحال استقلال تیم جوانی است، اما ما هم تیم مسنی نیستیم. ما هر چند روز یک بار بازی‌های سختی انجام می‌دهیم و با جابه‌جایی بازیکنان می‌توانیم از اهرم‌های زیادی برای تیم‌مان استفاده کنیم. من قبلاً هم گفته بودم که جدول لیگ در هفته بیست‌و‌چهارم شکل خود را پیدا خواهد کرد. ما در بالای جدول تیم‌های زیادی داریم، اما در هفته بیست‌و‌چهارم به این شکل نخواهد بود و آن زمان فقط دو سه تیم بالای جدول حضور خواهند داشت.

وی در مورد اینکه تیمش سه بازی 6 امتیازی پیش رو دارد و این مسابقات خیلی مهم است، بیان کرد: بله، این صحبت را قبول داریم و برای این بازی‌ها آماده می‌شویم.

سرمربی تیم تراکتور درباره اینکه ممکن است بازی فردا با استقلال حاشیه‌های زیادی داشته باشد و چه تدابیری برای این حواشی اندیشیده است، تصریح کرد: ما به دنبال این هستیم که وظیفه خودمان را انجام دهیم. ما می‌خواهیم پرشورها خوشحال باشند و بازی خوبی از تیم‌شان ببینند. با شکست در بازی فردا لیگ تمام نمی‌شود. یکی از تیم‌های سخت و قوی که در لیگ وجود دارد ما هستیم و این قدرت را داریم که چه در زمین خودمان و چه در زمین حریف، آن‌ها را شکست دهیم.

دنیزلی در ادامه خطاب به هواداران تیم تراکتور نیز یادآور شد: در همه جای دنیا بازی فوتبال چرا این مقدار تماشاگر و هوادار دارد؟ فوتبال ورزشی است که فهمیدن نتیجه آن سخت است و همه آن را می‌دانند. به‌هرحال این یک رقابت است و با یک 90 دقیقه نمی‌توانیم آن را بسنجیم. از 30 هفته هشت هفته را پشت سر گذاشته‌ایم. هر چقدر جلو برویم زمان به نفع تراکتور خواهد بود.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها