محسن صالحی‌نیا، مدیرعامل سازمان صنایع کوچک کشور:

7 هزار واحدتولیدی در کشور به چرخه تولید بازگشته است

محسن صالحی‌نیا، مدیرعامل سازمان صنایع کوچک کشور، گفت: طی سال‌های گذشته 7 هزار واحد به چرخه تولید بازگشته است و امسال حدود یک هزار و 350 تا یک هزار و 500 واحد تولیدی وارد چرخه تولید می شود.

7 هزار واحدتولیدی در کشور به چرخه تولید بازگشته است
کد خبر: 356240
|
۱۳۹۸/۰۸/۰۹ ۱۵:۰۰:۵۵

اعتمادآنلاین| محسن صالحی‌نیا، مدیرعامل سازمان صنایع کوچک کشور، ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه در حال حاضر 44 هزار واحد تولیدی در شهرک‌های صنعتی کشور مستقر هستند، گفت: حدود 816 شهرک در حال بهره‌برداری در مجمومه فعالیت دارند که بالای 93 درصد آنها کوچک و درصد جزئی از این واحدها بزرگ است و واحدهای راکد در شهرک‌های صنعتی 23 درصد است.

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک کشور گفت: طی سال‌های گذشته 7 هزار واحد تولیدی به چرخه تولید بازگشته و امسال نیز حدود یک هزار و 350 تا یک هزار و 500 واحد تولیدی وارد چرخه تولید می شود.

صالحی‌نیا ابراز کرد: از کل واحدهای موجود در شهرک‌های صنعتی 23 درصد واحدهای تولیدی از 30 تا 45 درصد فعالیت دارند که ارتقای ظرفیت آنها در برنامه است و مابقی50 تا 70 درصد فعالیت دارند.

وی به اقدامات صورت گرفته در زمینه ایجاد خوشه‌های صنعتی اشاره کرد و یادآور شد: برنامه وزارت این است که بر اساس موقعیت مکانی خوشه‌ها ایجاد شود و در این میان طی دو هفته‌ آینده صدمین خوشه صنعتی افتتاح می‌شود.

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک کشور به عارضه‌یابی واحدهای تولیدی مستقر در شهرک‌های صنعتی اشاره کرد و گفت: در این زمینه مطالعات در حال انجام است.

صالحی نیا ابراز کرد: باید برای تداوم فعالیت واحد تولیدی که به چرخه تولید بازگشته اند، تلاش و برنامه ریزی ویژه انجام شود.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها