کد خبر: 356269
|
۱۳۹۸/۰۸/۰۹ ۱۷:۰۸:۰۶
| |

فاطمه راکعی، رئیس کارگروه رسانه شورای عالی جبهه اصلاح طلبان:

اصلاح‌طلبان در انتخابات مجلس فرصت دارند سرمایه اجتماعی خود را احیا کنند

فاطمه راکعی، رئیس کارگروه رسانه شورای عالی جبهه اصلاح طلبان، گفت: در انتخابات مجلس یازدهم فرصت داریم سرمایه اجتماعی خود را احیا کنیم.

اصلاح‌طلبان در انتخابات مجلس فرصت دارند سرمایه اجتماعی خود را احیا کنند
کد خبر: 356269
|
۱۳۹۸/۰۸/۰۹ ۱۷:۰۸:۰۶

اعتمادآنلاین| فاطمه راکعی، رئیس کارگروه رسانه شورای عالی جبهه اصلاح طلبان، در نشست هم‌اندیشی این شورا با رابطان استانی گفت: حضور 30 در صدی زنان در لیست های انتخاباتی نباید فراموش شود. زنان باید در انتخابات پیش رو حضور پر رنگى داشته باشند.

وی افزود: اخیرا جلسه ای خد‌مت آقای خاتمی داشتیم که گفتند چرا فقط می گویید 30 در صد؟ هر اندازه که زنان متخصص و همفکر سیاسی شما هستند در انتخابات حضور پیدا کنند، چرا که مجلس به حضور آنان نیاز دارد.

منصوری با تسلیت در گذشت اعظم طالقانی گفت: ایشان برای ما نماد امیدواری در روزهای سخت بود. او ثابت کرد رجل سیاسی است. برای همین بود در سال‌های اخر عمرش با واکر در ثبت نام انتخابات ریاست جمهوری شرکت می‌کرد.

وی با اشاره به ضرورت حفظ امید و اتحاد در انتخابات پیش رو گفت: دو دوره با تمام محدودیت‌ها در انتخابات‌ها شرکت کردیم. در این انتخابات فرصت داریم سرمایه اجتماعی خود را احیا کنیم. ما باید بگوییم با توان حداکثری حضور پیدا می‌کنیم، مشکل رد صلاحیت ها را می‌دانیم‌ اما باید در انتخابات حضور حداکثری داشته باشیم. باید در استان ها به دنبال شایستگان برویم. این مجلس می تواند به پررنگ تر شدن حضور زنان در انتخابات کمک کند.

بر اساس این گزارش، علی صوفی هم در این نشست، گفت: رابطین باید ارتباط موثر خود را حفظ کنند. همیشه در کنار ضعف ها قوت هایی وجود دارد باید تلاش کنیم اگر تحلیل می کنیم یا نقد می کنیم منصفانه باشد. باید عدالت را رعایت کنیم . آنجایى که بحث سیاست خارجی است دولت و حاکمیت را تحسین می کنم این در حالى است که می‌توانیم نقد های دیگر هم داشته باشیم.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها