کد خبر: 356363
|
۱۳۹۸/۰۸/۱۰ ۰۹:۴۱:۰۴
| |

کرمانی مقدم:

بهترین فرصت برای از نزدیک شدن به صدر جدول با یک اشتباه بچه‌گانه از دست رفت

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس، گفت: سه امتیاز حیاتی را از دست دادیم و بهترین فرصت برای از نزدیک شدن به صدر جدول با یک اشتباه بچه‌گانه از دست رفت.

بهترین فرصت برای از نزدیک شدن به صدر جدول با یک اشتباه بچه‌گانه از دست رفت
کد خبر: 356363
|
۱۳۹۸/۰۸/۱۰ ۰۹:۴۱:۰۴

اعتمادآنلاین| ‌ مرتضی کرمانی‌مقدم با اشاره به تساوی بدون گل پرسپولیس برابر ماشین‌سازی، اظهار داشت: بازی خوبی نبود. در همه خطوط مشکلات زیادی داریم. خط حمله مان زهردار نیست. هافبک‌ها توپ رسانی را به درستی انجام نمی‌دهند. مدافعان کناری پر اشتباه هستند و در کارهای هجومی مشارکت لازم را ندارند. همه این ها موجب شد تا سه امتیاز حساس برابر ماشین سازی از دست برود. این سه امتیاز می‌توانست فرصت طلایی برای نزدیک شدن به صدر جدول باشد که متاسفانه با یک حرکت بچه گانه از دست رفت.

وی در مورد عملکرد ضعیف علی علیپور، افزود: من همیشه از علی علیپور حمایت کردم اما او بد زمانی چیپ زد و با این حرکت با احساسات همه هواداران بازی کرد. مردم به ورزشگاه می‌آیند تا برد تیمشان را ببینند اما با یک ضربه بچه‌گانه هم پرسپولیس پیروزی را از دست داد و هم شرایط تیم در مجموع به هم ریخت.

پیشکسوت پرسپولیس اضافه کرد: من در صحبت‌های کالدرون خواندم که او گفته تنها یک مهاجم به جای جونیور می‌خواهد اما آقای کالدرون این تیم در خط حمله هیچ زهری ندارد و اگر دنبال جایگاه مناسب هستید باید دو مهاجم تراز اول جذب کنید. یک مهاجم هیچ دردی دوا نمی‌کند.

کرمانی‌مقدم خاطرنشان کرد: نباید تا نیم فصل امتیاز از دست بدهیم اما کالدرون در حال حاضر سرمربی تیم است و باید از او حمایت شود. پرسپولیس بازیکنان خوبی دارد اما باشگاه باید با توجه به فلسفه کالدرون بازیکن جذب کند چرا که الان می‌بینیم بازیکنان حال حاضر هنوز نتوانستند با وجود زمان زیادی که گذشته با فلسفه این مربی خودشان را تطبیق دهند.

وی گفت: باشگاه باید همکاری کند و مهره‌های لازم را جذب کند چرا که موفقیت با کالدرون دور از دسترس نیست. تا نیم فصل نباید امتیازات زیادی از دست برود و بازیکنان خودشان را ثابت کنند چرا که اگر شرایط اینگونه پیش رود نیم فصل باید منتظر یک خانه تکانی اساسی در پرسپولیس باشیم.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها