کد خبر: 356436
|
۱۳۹۸/۰۸/۱۰ ۱۱:۴۴:۰۶
| |

مریم هاشمی:

از این پس خود را برای مسابقات جام جهانی 2020 استرالیا آماده می‌کنم

ملی پوش وزن 75 کیلوگرم ووشوی زنان ایران، قهرمانی در مسابقات جهانی چین باتوجه به شکست سه رقیب سرسخت داخلی که عنوان قهرمانی جهان را یدک می کشیدند را قابل پیش‌بینی عنوان کرد.

از این پس خود را برای مسابقات جام جهانی 2020 استرالیا آماده می‌کنم
کد خبر: 356436
|
۱۳۹۸/۰۸/۱۰ ۱۱:۴۴:۰۶

اعتمادآنلاین| ‌ مریم هاشمی روز جمعه اظهارداشت: پس از مدتی دوری از میادین قهرمانی، زمانی که دوباره تصمیم به بازگشت گرفتم شرایط در ابتدا مقداری برایم سخت بود و به همین دلیل در مسابقات انتخابی اول برابر رقبای داخلی تن به شکست دادم.

وی افزود: پس از آنکه رفته رفته توانستم به شرایط بدنی مناسبی برسم و آمادگیم افزایش یافت بهتر از گذشته ظاهر شدم و توانستم در ادامه مسابقات انتخابی سه حریف سرسخت خود را که عناوین قهرمانی کشور و جهان را در اختیار داشتند، شکست دهم.

هاشمی تصریح کرد: پس از موفقیت در مسابقات انتخابی و عضویت در تیم ملی بود که راه قهرمانی جهان را برای خودم هموار دیدم و مطمئن بودم اگر با حادثه غیرمترقبه ای در جریان رقابت ها مواجه نشوم می توانم پنجمین مدال طلای خود را کسب کنم.

قهرمان پنج دوره مسابقات جهانی، همچنین به درخشش تیم ملی ووشوی ایران در این رقابت ها اشاره کرد و گفت: تیم کشورمان هشت سانداکار به مسابقات اعزام کرد که همگی آنها در حضور ورزشکاران چینی که قطب ساندای جهان هستند با شایستگی مدال طلا کسب کردند.

وی تصریح کرد: تیم ایران در حالی با 9 مدال طلا در هر 2 بخش ساندا و تالو توانست بر سکوی قهرمانی جهان بایستند که 102 کشور با بهترین نفرات خود در این رقابت ها حضور داشتند.

هاشمی در ادامه به برنامه های آتی خود نیز اشاره کرد و گفت: از این پس خود را باید برای مسابقات جام جهانی 2020 استرالیا که احتمالا نیمه دوم سال آینده برگزار می شود، آماده کنم.

ملی پوش کرمانشاهی تیم ووشوی ایران یادآوری کرد: چهار نفر برتر هر وزن در مسابقات جهانی مجوز حضور در رقابت های جام جهانی را کسب کرده اند و از این رو باید خود را برای شرکت در این رویداد مهم آماده کنم.

وی در پایان از تلاش های مربیان خود و همچنین حمایت های رئیس فدراسیون، استاندار، مدیرکل ورزش و جوانان و رئیس هیات ووشوی کرمانشاه که وی را برای حضور در مسابقات جهانی چین کمک کردند، قدردانی کرد.

مریم هاشمی پیش از این نیز در سال های 2011، 2013، 2015 و 2017 توانسته بود در مسابقات ووشوی قهرمانی جهان مدال طلا کسب کند و با کسب پنجمین طلای متوالی در سال 2019 توانست در کنار محسن محمدصیفی دیگر وشووکار ایرانی با پنج مدال جهانی به عنوان پرچمداران مدال طلای ووشوی جهان معرفی شود.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها