کد خبر: 356439
|
۱۳۹۸/۰۸/۱۰ ۱۱:۴۹:۴۴
| |

نازنین ملایی:

امیدوارم در مسابقات سهمیه المپیک یک مدال طلای دیگر کسب کنم

قهرمان روئینگ زنان آسیا گفت: با آمادگی کامل درقهرمانی آسیا شرکت نکردم با این حال خوشحالم به مدال طلا رسیدم.

امیدوارم در مسابقات سهمیه المپیک یک مدال طلای دیگر کسب کنم
کد خبر: 356439
|
۱۳۹۸/۰۸/۱۰ ۱۱:۴۹:۴۴

اعتمادآنلاین| ‌ نازنین ملایی درباره کسب مدال طلا در مسابقات روئینگ قهرمانی آسیا بیان کرد: مسابقات از کیفیت خوبی برخوردار بود و همه تیم‌ها به خوبی برای این مسابقات آماده شده بودند. البته من استرس خیلی زیادی داشتم چون از اردیبهشت تا مرداد به دلیل مشکلات و حواشی که پیش آمده بود، نتوانستم درست تمرین کنم و عملا از تمرین دور ماندم اما یک ماه گذشته خوب تمرین کردم و توانستم خودم را به این مسابقات برسانم.

او ادامه داد: اینکه به مسابقات رسیدم را مدیون آقای فرزام هستم چون با تدابیر و هماهنگی‌هایی که خانم اشرف و آقای سهرابیان انجام دادند با تمرینات آقای فرزام کار کردم. سال‌هاست که من با او کار می‌کنم و با سیستم فیزیولوژی و روحی و روانی من کاملا آشنایی دارد و می‌داند چطور در یک ماه باقی مانده تا مسابقه من را به آن سطح بالای آمادگی برساند.

ملایی با اشاره به اینکه با آمادگی 100درصد در قهرمانی آسیا شرکت نکرد، گفت: با 60- 70 درصد آمادگی توانستم در قهرمانی آسیا حاضر شوم. درست است یک ماه گذشته زیر نظر آقای فرزام بودم اما تمرین از راه دور بود و نمی‌توانست مستقیم بالای سرم باشد، بنابراین با آمادگی کامل هم در مسابقات شرکت نکردم. با این حال خوشحالم توانستم به مدال طلا برسم.

او در مورد شانس خود برای کسب سهمیه المپیک نیز تصریح کرد: امیدوارم در مسابقات سهمیه المپیک یک مدال طلای دیگر کسب کنم.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها