کد خبر: 356456
|
۱۳۹۸/۰۸/۱۰ ۱۲:۲۶:۴۰
| |

پیولی:

حیف شد که نتوانستیم گلهای بیشتری به ثمر برسانیم

سرمربی میلان انتظار داشت تیمش بتواند گلهای بیشتری وارد دروازه اسپال کند.

حیف شد که نتوانستیم گلهای بیشتری به ثمر برسانیم
کد خبر: 356456
|
۱۳۹۸/۰۸/۱۰ ۱۲:۲۶:۴۰

اعتمادآنلاین| ‌ به نقل از فوتبال ایتالیا، میلان پنجشنبه شب در هفته دهم سری آ ایتالیا برابر اسپال قرار گرفت و با یک گل مهمانش را شکست داد. این اولین پیروزی پیولی با میلان بود.

استفانو پیولی بعد از این دیدار گفت:‌ از بازیکنانم خواسته بودم با تمام توانشان در زمین بازی کنند و ما فرصت کمی به حریف دادیم و توانستیم موقعیت های زیادی برای گلزنی ایجاد کنیم. حیف شد که نتوانستیم گلهای بیشتری به ثمر برسانیم ولی همین هم خوب است و می تواند ما را برای بازی حساس با اتزو آماده کند. بازی تا دقیقه 90 در شرایط سختی دنبال می شد و باید خیلی زودتر گل دوم را نیز به ثمر می رساندیم و خیال خودمان را راحت می کردیم. اسپال می دانست که رسیدن به دروازه ما امکان پذیر نیست و باید در بازیهای بعد نیز همینطور بازی کنیم.

او در پایان با تمجید از سوسو گلزن تیمش گفت:‌سوسو کیفیت بالایی دارد و خیلی خوشحال هستم که او را در تیمم دارم ولی من عادت ندارم از افراد نام ببرم و به نظرم برد و باخت مسئول همکاری یک تیم است و به یک بازیکن خلاصه نمی شود.

میلان با این پیروزی 13 امتیازی شد و در جایگاه دهم قرار گرفت و توانست اندکی شرایط خود را در جدول رده بندی رقابت ها بهبود ببخشد. روسونری حالا به دیدار هفته بعد برابر لاتزیو می اندیشد و امیدوار است بتواند 3 امتیاز آن دیدار خانگی را نیز به دست بیاورد. شاگردان پیولی بعد از دیدار با لاتزیو به دیدار یوونتوس صدرنشین خواهند رفت.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها