کد خبر: 356489
|
۱۳۹۸/۰۸/۱۰ ۱۳:۲۱:۰۴
| |

سرمربی بسکتبال مس‌کرمان:

بچه‌های ما در این مسابقه زحمت زیادی کشیدند و تلاش کردند

سرمربی تیم بسکتبال مس کرمان گفت: برد در هفته اول قطعا روی روحیه بچه ها تاثیر می گذارد و انگیزه می دهد.

بچه‌های ما در این مسابقه زحمت زیادی کشیدند و تلاش کردند
کد خبر: 356489
|
۱۳۹۸/۰۸/۱۰ ۱۳:۲۱:۰۴

اعتمادآنلاین| محمد کسایی پور در مورد پیروزی مس کرمان مقابل رعد پدافند هوایی اظهار داشت: بازی اول برای همه تیم‌ها سخت است.

روز گذشته جدال ما با پدافند خیلی نزدیک و حساس بدن باشد قدرت دو تیم هم تقریباً برابر بود و هر دو تیم بدون یار خارجی بازی می‌کردند.


وی در مورد اینکه از حریف عقب بودید اما توانستید جبران کنید گفت: بچه‌های ما در این مسابقه زحمت زیادی کشیدند و تلاش کردند. در اواخر کوارتر دوم و اوایل کوارتر سوم با 15 امتیاز از حریف عقب بودیم اما توانستیم جبران کنیم.

سرمربی تیم بسکتبال مس کرمان در مورد پیروزی در بازی اول و اینکه این برد چقدر به روحیه بازیکنان کمک می‌کند، گفت: قطعا بی تاثیر نیست. آغاز مسابقات لیگ با برد اتفاق خوبی است و بچه‌ها انگیزه می‌گیرند.

کسایی پور در مورد جوان بودن تیمش و دیر آغاز شدن تمرینات مس تصریح کرد: چند تیم مانند آذر شهر، شهرداری بندرعباس شرایطی مثل ما داشتند و تمریناتشان را دیر آغاز کردند. امیدوارم وضعیت ما طوری باشد که بتوانیم در این فصل نتایج خوبی کسب کنیم. در مجموع برای رسیدن به یک شرایط خوب نیاز به زمان داریم.

وی در مورد اینکه آیا در ادامه فصل، بازیکن خارجی جذب می کنند یا خیر،عنوان کرد: صحبت‌هایی برای جذب خارجی شده است، اما تصمیم مسئولان باشگاه در این زمینه مهم است. همه تیم ها به دنبال تقویت خود هستند که نتایج خوبی بگیرند، ما هم مستثنی نیستیم.

سرمربی مس در مورد اینکه آیا مشکلی برای میزبانی دارند یا خیر، گفت: مشکلی وجود ندارد. مسابقات ما در سالن تلاش برگزار می شود و فدراسیون هم تایید کرده است فقط یک مقدار نیاز به کارهای جزئی دارد.


تیم بسکتبال مس کرمان در نخستین حضور لیگ برتری خود و در هفته اول مقابل رعد پدافند 72 بر 69 به برتری رسید.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها