کد خبر: 356556
|
۱۳۹۸/۰۸/۱۰ ۱۵:۲۵:۱۶
| |

علی‌محمد شاعری، عضو هیات‌رئیسه کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی:

مبارزه با فساد و رونق تولید دو روی یک سکه هستند

عضو هیات‌رئیسه کمیسیون کشاورزی مجلس، گفت: مبارزه با فساد، فقر و بی‌عدالتی و رونق تولید دور روی یک سکه هستند در مقابل یکدیگر قرار ندارند.

مبارزه با فساد و رونق تولید دو روی یک سکه هستند
کد خبر: 356556
|
۱۳۹۸/۰۸/۱۰ ۱۵:۲۵:۱۶

اعتمادآنلاین| علی‌محمد شاعری، عضو هیات‌رئیسه کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی در خصوص جلوگیری از تعطیلی واحدهای تولید در جریان مبارزه با فساد، بیان کرد: مبارزه با فساد اگر به خوبی صورت بگیرد الزاما منجر به تعطیلی کارخانه‌ها نمی‌شود و می‌تواند واحدهایی که به دلیل سوء مدیریت در آستانه ورشکستگی قرار دارند و دارای بدهی بانکی هستند را مجددا احیاء کند.

نماینده مردم بهشهر، نکاء و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در ماه‌های اخیر شاهد هستیم که بسیاری از واحدهای تولیدی دچار مشکل با دخالت و حمایت قوه قضاییه به چرخه تولید بازمی‌گردند و شاهد رفع مشکلات آنها هستیم ، تصریح کرد: اگر مبارزه با فساد به صورت اصولی انجام شود منجر به تعطیلی واحدهای تولیدی و صنعتی نمی‌شود و گامی در راستای اشتغالزایی و رونق تولید محسوب می‌گردد.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه در حال حاضر بسیاری از واحدهای صنعتی به دلیل بدهی های سنگین و عدم پرداخت اقساط سررسید شده در آستانه ورشکستگی هستند و مدیران عامل آنها به دلیل سوء‌مدیریت و رفتارهای نا مناسب تحت تعقیب قرار می‌گیرند، عنوان کرد: به دستور رئیس قوه قضاییه نباید هیچ کارخانه‌ای را به دلیل بدهی و سوء‌مدیریت مدیران تعطیل کنند و این رویکرد جدید جای تشکر دارد و امیدواریم اقدامات حمایتی از واحدهای صنعتی و تولیدی در این قوه منجر به شکوفایی تولید داخلی شود.


وی با اشاره به اینکه نباید کارگران متضرر شوند و در عین حال رانت، بی عدالتی و فساد موجب تعطیلی واحدهای صنعتی شود، ادامه داد: مجلس شورای اسلامی از اقدامات قوه قضاییه در راستای مبارزه با فساد حمایت می‌کند و امیدواریم روند فعلی ادامه داشته باشد و شاهد رونق تولید باشیم.


عضو هیئت رئیسه کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی، در پایان خاطرنشان کرد: مبارزه با فساد، فقر و بی‌عدالتی و رونق تولید دور روی یک سکه هستند در مقابل یکدیگر قرار ندارند.

منبع: خانه ملت

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها