کد خبر: 356559
|
۱۳۹۸/۰۸/۱۰ ۱۵:۳۱:۰۲
| |

«خانه پدری» در دانشگاه سوربن به نمایش گذاشته می‌شود

فیلم سینمایی «خانه پدری» ساخته کیانوش عیاری در دانشگاه سوربن پاریس به نمایش درمی‌آید.

«خانه پدری» در دانشگاه سوربن به نمایش گذاشته می‌شود
کد خبر: 356559
|
۱۳۹۸/۰۸/۱۰ ۱۵:۳۱:۰۲

اعتمادآنلاین| «خانه پدری» فیلم قابل بحث و با اهمیت کیانوش عیاری کارگردان ستایش شده ایرانی وارد پاریس پایتخت فرانسه شد و قراراست در دانشگاه سوربن به نمایش عمومی گذاشته شود.


«خانه پدری» برای نخستین بار در سال 2012 در جشنواره ونیز (بخش مسابقه‌ای افق‌ها) به نمایش درآمد؛ آلبرتو باربرا مدیر این جشنواره با انتخاب «خانه پدری» اعلام کرده بود که این فیلم کشف امسال فستیوال ونیز است. او این فیلم را اثری درخشان توصیف کرده بود.


«خانه پدری» قرار است برای استادان، دانشجویان و علاقمندان سینمای ایران، در یکی از تالارهای بزرگ دانشگاه سوربن و با زیرنویس فرانسوی اکران شود.


از مسئولان دانشگاه خواسته شده تا از کیانوش عیاری برای جلسه پرسش و پاسخ دعوت شود.


قراراست این فیلم با حضور کارگردانش از زاویه‌های گوناگون اجتماعی، سیاسی و سینمایی با حضور شرکت‌کنندگان در جلسه نمایش بررسی و به بحث و گفتگو گذاشته شود.


«خانه پدری» در حالی قرار است در دانشگاه سوربن نمایش داده شود که این فیلم پس از گذشت تنها سه روز از اکرانش در سینماهای ایران برای بار دوم به دستور دادسرای فرهنگ و رسانه توقیف شد.


لازم به یادآوری است نسخه «خانه پدری» که قرار است در دانشگاه سوربن نمایش داده شود نسخه کامل و بدون سانسور این فیلم است. تاریخ برگزاری نمایش این فیلم بزودی اعلام می‌شود.

منبع: بانی فیلم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها