کد خبر: 356630
|
۱۳۹۸/۰۸/۱۱ ۰۹:۱۹:۳۱
| |

سعید احمدوند، سرمربی تیم ملی تنیس:

ادبیات دبیر فدراسیون تنیس نشان دهنده نوع مدیریت و افکار اوست

سعید احمدوند، سرمربی تیم ملی تنیس گفت: صفتی از مدت‌ها پیش دنبال این بود که من کنار بروم و ادبیات او نشان دهنده نوع مدیریتش است.

ادبیات دبیر فدراسیون تنیس نشان دهنده نوع مدیریت و افکار اوست
کد خبر: 356630
|
۱۳۹۸/۰۸/۱۱ ۰۹:۱۹:۳۱

اعتمادآنلاین| سعید احمدوند، سرمربی تیم ملی تنیس در مورد اینکه فرشاد صفتی دبیر فدراسیون تنیس گفته است تیم ملی فعلا سرمربی ندارد، گفت:‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ تا زمانی که کسی انتخاب نشده من سرمربی تیم ملی هستم، اما متاسفانه ادبیات صفتی نشان‌دهنده نوع مدیریت او و افکاری است که در ذهن دارد. باسابقه‌ترین مربی تیم ملی تنیس در دیویس کاپ هستم. 7 دوره در تیم ملی بزرگسالان بودم که بی‌سابقه است و سه دوره هم در تیم نوجوانان و جوانان بودم.

وی تاکید کرد: وقتی راجع به من که با سابقه‌ترین هستم این‌طور صحبت می‌کنند، بقیه موارد را خودتان متوجه شوید که چه اتفاقاتی می‌افتد.

احمدوند ادامه داد: نکته جالب اینجاست که از همان هفته اول که از مسابقات دیویس کاپ به کشور بازگشتیم، صفتی به دنبال این بود که فرد دیگری را به عنوان سرمربی تیم ملی انتخاب کند.

سرمربی تیم ملی تنیس عنوان کرد: وقتی گفتم استعفا می‌دهم، به خاطر کمبود امکانات بود. چون کار کردن در این شرایط آب در هاون کوبیدن بود.

وی با اشاره به اینکه صفتی دوست داشت که سرمربی تیم ملی و همه‌کاره باشد گفت: او می‌خواست کسی بیاید که خودش همه‌کاره باشد، اما من اجازه دخالت در کارم را ندادم و نمی‌دهم. به همین دلیل او بعد از بازگشت از سنگاپور به من گفت یا بیا همین الان کار را شروع کن یا برو تا بزرگ بمانی.

با وجود گذشت دو ماه از سرپرستی احمد مامنی در فدراسیون تنیس هنوز وضعیت سرمربیگری تیم ملی مشخص نشده است.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها