حجت‌الله عبدالملکی، معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد خبر داد؛

ایجاد 60 هزار فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد در هفت ماهه سال جاری/ ایجاد یک‌سوم اشتغال کل کشور توسط کمیته

حجت‌الله عبدالملکی، معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد، از ایجاد 60 هزار فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد در هفت ماهه سال جاری خبر داد و گفت: مددجویان امداد سال گذشته 5500 میلیارد تومان از محل طرح‌های اشتغال این نهاد درآمد کسب کردند.

ایجاد 60 هزار فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد در هفت ماهه سال جاری/ ایجاد یک‌سوم اشتغال کل کشور توسط کمیته
کد خبر: 356633
|
۱۳۹۸/۰۸/۱۱ ۰۹:۲۶:۰۰

اعتمادآنلاین| حجت‌الله عبدالملکی، معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد، در جلسه شورای اداری کمیته امداد خراسان شمالی، گفت: درآمد مددجویان در سال‌های 95 تا 97 از محل اجرای طرح‌های خودکفایی و اشتغال بیش از 12 میلیارد تومان بوده است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد با اشاره به دستاوردهای این نهاد در حوزه توانمندسازی مددجویان گفت: سال گذشته یک‌سوم اشتغال کل کشور توسط کمیته ایجاد شد و این درحالی‌ است که تنها 3 دهم درصد تسهیلات کل کشور به کمیته امداد اختصاص یافته است.

عبدالملکی مددجویان کمیته امداد را خوش‌حساب‌ترین مشتریان بانک‌ها برشمرد و افزود: معوقات مددجویان کمیته امداد در حوزه وام اشتغال کمتر از یک درصد است که نشان‌دهنده موفقیت طرح‌های اشتغال و خودکفایی مددجویان است.

وی با اشاره به ایجاد 148 هزار شغل برای مددجویان این نهاد در سال 97 خاطرنشان کرد: طی هفت ماهه امسال نیز 60 هزار فرصت شغلی برای مددجویان ایجاد شده است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد اعلام کرد: مددجویان تحت حمایت طی سال گذشته 5500 میلیارد تومان از محل طرح‌های اشتغال این نهاد درآمد کسب کردند.

عبدالملکی همچنین از پرداخت 1400 میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغال به مددجویان در هفت ماهه سال جاری خبر داد و تاکید کرد: اعتبارات کل اشتغال سال 98 کمیته امداد 5800 میلیارد تومان است و براساس برنامه‌ریزی‌ها، تا پایان امسال 170 هزار فرصت شغلی برای مددجویان ایجاد می‌شود.

عبدالملکی با بیان اینکه کمیته امداد خراسان شمالی رتبه اول کشور در پرداخت تسهیلات اشتغال پایدار روستایی را کسب کرده است، افزود: هم‌افزایی و استفاده از پتانسیل بانک‌های عامل به توانمندسازی مددجویان تحت حمایت کمیته امداد کمک می‌کند و ما به دنبال تقویت این همکاری‌ها هستیم.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها