کد خبر: 356670
|
۱۳۹۸/۰۸/۱۱ ۱۰:۱۲:۵۹
| |

محمدرضا نوروزپور با حکم ربیعی معاون سخنگو و دبیر شورای اطلاع رسانی دولت شد

علی ربیعی، سخنگوی دولت و دستیار ارتباطات اجتماعی رئیس‌جمهوری، در حکمی محمدرضا نوروزپور را به عنوان معاون سخنگو و دبیر شورای اطلاع رسانی دولت منصوب کرد.

محمدرضا نوروزپور با حکم ربیعی معاون سخنگو و دبیر شورای اطلاع رسانی دولت شد
کد خبر: 356670
|
۱۳۹۸/۰۸/۱۱ ۱۰:۱۲:۵۹

اعتمادآنلاین| در حکم علی ربیعی، سخنگوی دولت و دستیار ارتباطات اجتماعی رئیس‌جمهوری، خطاب به محمدرضا نوروزپور آمده است:‌ با توجه به دانش، سابقه فعالیت رسانه ای و همکاری موثر شش سال گذشته با دبیرخانه شورای اطلاع رسانی دولت و نیز داشتن مقبولیت مناسب در جامعه رسانه ای، جنابعالی را براساس تصویب نامه هیأت وزیران به شماره 61299 /ت/56640ه، مورخ 19/5/98 و به موجب این حکم به سمت «معاون سخنگو و دبیر شورای اطلاع رسانی دولت» منصوب می نمایم.

در این حکم تصریح شده است:‌ امروز دولت تدبیر و امید در شرایطی قرار دارد که تحریم های ظالمانه، پایین آوردن تاب آوری اجتماعی، زندگی اقتصادی و روانی جامعه را هدف قرار داده است و از سویی تلاشهای زیادی نیز برای ناامیدسازی مردم در حال جریان می باشد. لذا بیش از هر دوره دیگری نیازمند ایجاد یک نظام اطلاع رسانی دقیق، سریع، موثر و شفاف از برنامه ها و اقدامات دولت می باشیم، به نحوی که افزایش اعتماد اجتماعی و نیز سرمایه اجتماعی دولت و نظام عزیز اصلی ترین هدف ما در حال حاضر می باشد.


رئیس شورای اطلاع رسانی دولت در این حکم عنوان کرده است: انتظار می رود با بکارگیری موثر از امکانات انسانی و نیز ظرفیت های موجود در جامعه رسانه ای، علاوه بر ایجاد فضای تعامل، زمینه های همکاری مناسبی بین شورای اطلاع رسانی دولت و جامعه رسانه ای گسترش یابد.
سخنگوی دولت در این حکم آورده است: همچنین ایجاد هم افزایی با روابط عمومی ها و افزایش هماهنگی میان آنها از جمله اقداماتی است که انتظار پیگیری آن می رود.


در این حکم خاطرنشان شده است: توفیق شما را در انجام وظایف محوله با رعایت اصول قانونمداری، اعتدال گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید از خداوند متعال مسئلت می‌کنم.

منبع: پایگاه اطلاع‌رسانی دولت

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها