معرفی بهترین کشتی‌گیران هفته سوم لیگ کشتی‌آزاد و هفته پنجم و ششم لیگ کشتی‌فرنگی

حضرت‌قلی‌زاده، گرمسیری و آمویان در صدر برترین‌ها قرار گرفتند

​سه کشتی‌گیر از تیم‌های آسانسور و پله‌برقی بهران‌پاس تهران، هیات کشتی سیرجان و سیناصنعت ایذه در صدر برترین‌های این هفته قرار گرفتند.

حضرت‌قلی‌زاده، گرمسیری و آمویان در صدر برترین‌ها قرار گرفتند
کد خبر: 356705
|
۱۳۹۸/۰۸/۱۱ ۱۰:۵۳:۳۷

اعتمادآنلاین| بعد از پایان هفته پنجم و ششم لیگ‌برتر کشتی فرنگی و برگزاری 2 دیدار از هفته دوم لیگ‌برتر کشتی آزاد که طی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه هفته گذشته برگزار شد، برترین کشتی‌گیران از نگاه کارشناسان سازمان لیگ معرفی شدند.

در نوزدهمین دوره لیگ‌برتر با برنامه‌ریزی سازمان لیگ هر هفته برترین کشتی‌گیران با نظرسنجی از سرپرستان و ناظران مسابقات و با تایید کمیته فنی سازمان لیگ معرفی می‌شوند.

در هفته سوم لیگ‌برتر کشتی آزاد داریوش حضرت‌قلی‌زاده، کشتی‌گیر وزن 61 کیلوگرم تیم آسانسور و پله‌برقی بهران-پاس تهران که در بجنورد توانست با ارائه یک کشتی تماشایی احمدنبی گوارزاتیلوف، کشتی اهل جمهوری آذربایجان از تیم اترک را شکست دهد، به عنوان برترین کشتی‌گیر انتخاب شد. این کشتی در شرایطی با نتیجه 10 بر 4 به سود حضرت‌قلی‌زاده به پایان رسید که اکثرا پیش‌بینی می‌کردند، گوارزاتیلوف، دارنده مدال برنز جهان بتواند حریف خود را شکست دهد.

در هفته پنجم لیگ‌برتر کشتی فرنگی رسول گرمسیری که در ترکیب تیم هیات کشتی سیرجان حضور دارد، مقابل سجاد فرج‌پور از خراسان جنوبی در یک کشتی سخت 3 بر 2 به پیروزی دست یافت. گرمسیری در وزن 77 کیلوگرم کشتی حساسی را با پیروزی سپری کرد و حتی عصر همان روز هم مهدی مشهدی از شهدای مدافع حرم قم را هم 9 بر صفر مغلوب کرد. گرمسیری از سوی کارشناسان به عنوان برترین کشتی‌گیر هفته پنجم انتخاب شد.

در هفته ششم و پایانی لیگ‌برتر کشتی فرنگی نیز مالخاز آمویان، کشتی‌گیر ارمنستانی تیم سیناصنعت ایذه عنوان برترین فرنگی کار را از آن خود کرد. این فرنگی کار در وزن 72 کیلوگرم رقیب خود در تیم دانشگاه آزاد به نام محمدسعید عزیزی را با نمایشی قابل تحسین در شرایطی که 4 بر صفر پیش بود، با ضربه فنی شکست داد. آمویان صبح همان روز هم با اقتدار توانسته بود از سد مرتضی پورعیسی از تیم رعدپدافند نوشهر عبور کند.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها