کد خبر: 356775
|
۱۳۹۸/۰۸/۱۱ ۱۳:۰۰:۳۶
| |

«جو بایدن» با طرح مشروط کردن کمک‌های مالی آمریکا به اسرائیل مخالفت کرد

«جو بایدن» کاندیدای انتخابات درون‌حزبی دموکرات‌ها، با مواضع کاندیداهای رقیب خود در زمینه مشروط کردن کمک‌های مالی آمریکا به رژیم صهیونیستی مخالفت کرد.

«جو بایدن» با طرح مشروط کردن کمک‌های مالی آمریکا به اسرائیل مخالفت کرد
کد خبر: 356775
|
۱۳۹۸/۰۸/۱۱ ۱۳:۰۰:۳۶

اعتمادآنلاین| «جو بایدن» کاندیدای پیشرو در انتخابات درون‌حزبی دموکرات‌ها در واکنش به طرح چند سناتور دموکرات که از رقبای وی در انتخابات نیز محسوب می‌شوند، درباره مشروط کردن کمک‌های آمریکا به رژیم صهیونیستی تاکید کرد این طرح کاملا ظالمانه است و مشروط کردن کمک‌های نظامی واشنگتن به تل آویو یک اشتباه بزرگ خواهد بود.

اظهارات بایدن پس از آن مطرح شد که چندین نماینده دموکرات آمریکایی در «کنفرانس ملی جی استریت» تاکید کردند که آماده مشروط کردن کمک‌های آمریکا به اسرائیل، به ویژه در صورت الحاق بخش‌هایی از کرانه باختری به اسرائیل، هستند.

جو بایدن در مصاحبه با روزنامه وال استریت ژورنال درباره نظر رقبای خود گفت که امیدوار است این اظهارات اشتباه لفظی باشد. با این حال جو بایدن در ویدئویی که برای کنفرانس جی استریت ضبط کرده بود از شهرک‌سازی‌ها انتقاد کرد و تاکید کرد که این مساله ما را از صلح دور می‌کند.

جو بایدن از حامیان اصلی اتحاد آمریکا و رژیم صهیونیستی است. در سال 2008 وی در «شورای دموکراتیک ملی یهودی» گفته بود، حمایت من از اسرائیل از درون من نشات می‌گیرد، به قلب من می‌رود و در نهایت در مغز من تمام می‌شود.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها