کد خبر: 356863
|
۱۳۹۸/۰۸/۱۱ ۱۶:۰۱:۳۵
| |

بیانیه سازمان عقیدتی سیاسی ناجا به مناسبت فرارسیدن ۱۳ آبان؛

امیدوار کردن مردم به غرب خیانتی فراموش نشدنی است

سازمان عقیدتی سیاسی ناجا ضمن دعوت از آحاد مردم برای شرکت در راهپیمایی 13 آبان در بیانیه ای اعلام کرد که امیدوار کردن مردم به غرب خیانتی فراموش نشدنی است.

امیدوار کردن مردم به غرب خیانتی فراموش نشدنی است
کد خبر: 356863
|
۱۳۹۸/۰۸/۱۱ ۱۶:۰۱:۳۵

اعتمادآنلاین| سازمان عقیدتی سیاسی ناجا به مناسبت فرارسیدن 13 آبان بیانیه ای صادر کرد.

متن این بیانیه به شرح ذیل است:

«با پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در ایران، استکبار جهانی و در راس آن آمریکای جنایتکار شکل گیری حکومتی مردمی و دینی در ایران را تهدید بزرگ به منافع ملی و هیمنه خود ارزیابی نمود و فلذا از سالهای قبل با حمایت از دولت خود کامه پهلوی در مقابل خواست ملت ایران ایستادگی کرد و در هرجای دنیا هر دولتی که مقابل منافع نامشروع آمریکا ایستاد با تحریم و تهدید سخت و نرم، شاهد لشگر کشی قوای استکباری و جریان سازی گروه های تروریستی و قتل عام میلیونها انسان بی گناه بوده و در جهت براندازی نظام های مستقل و مردمی، توطئه چینی نموده است.

اکنون نزدیک به چهار دهه از اقدام ارزشمند، حماسی و انقلابی دانشجویان پیرو خط امام در تسخیر لانه جاسوسی شیطان بزرگ و به تعبیر امام راحل انقلاب دوم میگذرد و شاهد هستیم که در طول این سالها هیچ تغییری در رفتار و سیاست های خصمانه آمریکا چه در دوره حاکمیت دمکرات ها و چه جمهوری خواه ها رخ نداده و امروز نیز به اشکال مختلف به خصومت با ملت ایران و همه ملتهای مستقل و آزادیخواه ادامه می دهد.

در این برهه حساس امیدوار کردن مجدد مردم به غرب سلطه گر با توجه به عهد شکنی های آمریکا و اروپا در برجام خیانتی فراموش نشدنی است. امروز همگان فهمیده اند که فریاد مرگ بر آمریکا نه از روی احساس بلکه از عقلانیت و شعور انقلابی بوده حتی حامیان دیروز آمریکا همراهی با کدخدا را نیز در آشکار و نهان اعتراف می کنند که از مذاکره با آمریکا آبی گرم نمی شود و مذاکره مجدد با آمریکا عین دیوانگی است. بنابراین نظام جمهوری اسلامی ایران با بهره گیری از تجربیات گام اول انقلاب و طراحی چهل سال آینده تنها راه نجات کشور را اتکاء به خیل عظیم جوانان مومن و انقلابی دانسته و استفاده از ظرفیت های عظیم داخلی و کار و تلاش جهادی و مدیریت انقلابی را تنها راه پیشرفت و تعالی کشور میداند.

چهره ها و جریانهایی که به تعبیر امام راحل عظیم الشان که می فرماید آنهایی که خواب آمریکا را می بینند و درصدد بازگشت مجدد آمریکا به ایران هستند بدانند ما فرزندان انقلاب راه امام را که راه ایستادگی در مقابل ظلم و استکبار و مقاومت می باشد را با پیروی از خلف صالح ایشان فرماندهی معزز کل قوا حضرت امام خامنه ای عزیز ادامه داده و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی را گرامی میداریم.

در پایان ضمن تاکید بر رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در افشای امواج فتنه به عنوان راهبرد دشمن در مقابل جبهه مقاومت، از آحاد ملت بزرگ ایران بخصوص خانواده عظیم نیروی انتظامی دعوت می شود با حضور پرشکوه خود در راه پیمایی 13 آبان بار دیگر دشمنان نظام را مایوس و نور امید را در دل مستضعفان و آزادیخواهان جهان برافروزند.

وسیعلم الذین ظلموا ای منقلب ینقلبون»

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها