حاجی بابایی، رئیس فراکسیون فرهنگیان مجلس در نامه‌ای به رئیس‌جمهور؛

دولت لایحه نظام رتبه بندی معلمان را به مجلس ارائه کند

حمیدرضا حاجی بابایی، رئیس فراکسیون فرهنگیان مجلس، در نامه‌ای به رئیس‌جمهور نوشت: براساس برنامه ششم توسعه، دولت مکلف بود لایحه نظام رتبه بندی معلمان را به مجلس ارائه کند که تا این تاریخ لایحه به مجلس ارائه نشده است.

دولت لایحه نظام رتبه بندی معلمان را به مجلس ارائه کند
کد خبر: 356866
|
۱۳۹۸/۰۸/۱۱ ۱۶:۱۶:۴۲

اعتمادآنلاین| حمیدرضا حاجی بابایی، رئیس فراکسیون فرهنگیان مجلس، در نامه‌ای به حسن روحانی، رئیس جمهوری، نسبت به عدم اجرای قانون در اختصاص بودجه برای اجرای نظام رتبه بندی معلمان و ارائه لایحه نظام رتبه بندی انتقاد کرد و خواستار اجرای سریع قانون شد.

متن کامل این نامه به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر روحانی

ریاست محترم جمهوری اسلامی

سلام علیکم؛

استحضار دارید که نظام رتبه بندی معلمان یا اعتبار بالغ بر 2000 میلیارد تومان با ردیف 550000 جدول شماره (9) جزء (52) در قانون بودجه سال 1398 کل کشور مصوب گردید و به دلیل اهمیت ارتقاء جایگاه معلمان این اعتبار از سقف دوم درآمدهای دولت به سقف اول تغییر پیدا کرد تا به طور قطع و یقین فرهنگیان عزیز از این مزایا برخوردار گردند.

بعد از گذشت حدود هشت ماه از سال هیچ گونه اقدامی از طرف دولت مشهود نیست از طرفی براساس ماده (63) برنامه ششم توسعه دولت مکلف است که نظام رتبه بندی معلمان را به مجلس شورای اسلامی تقدیم نماید که تا این تاریخ لایحه مذکور به مجلس ارائه نگردیده است.

خواهشمند است دستور فرمائید اقدام مقتضی مبذول گردد. قبلاً ازبذل و عنایتی که می فرمائید کمال تشکر و امتنان را دارد.

حمیدرضا حاجی بابایی

رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها