غلامرضا غفاری، معاون فرهنگی وزیر علوم:

از تشکل‌های دانشجویی برای اصلاح شیوه‌نامه انضباطی نظرخواهی می‌کنیم

غلامرضا غفاری، معاون فرهنگی وزیر علوم، اعلام کرد: سازمان امور دانشجویان قرار است از تشکل‌های دانشجویی در رابطه با اصلاح شیوه‌نامه انضباطی دانشجویان دعوت و نظرخواهی کند.

از تشکل‌های دانشجویی برای اصلاح شیوه‌نامه انضباطی نظرخواهی می‌کنیم
کد خبر: 356942
|
۱۳۹۸/۰۸/۱۲ ۰۸:۵۵:۰۰

اعتمادآنلاین| غلامرضا غفاری، معاون فرهنگی وزیر علوم، درباره نظرخواهی از دانشگاهیان و تشکل‌های دانشجویی برای شفاف سازی شیوه نامه جدید انضباطی دانشجویان گفت: چون حوزه امور دانشجویی وزارت علوم با کمیته انضباطی و شیوه نامه انظباطی دانشجویان مرتبط است، سازوکارهایی که برای آن شیوه نامه در نظر گرفته شده نیز با سازمان امور دانشجویان است.

وی ادامه داد: سازمان امور دانشجویان از افراد و مجموعه ها دعوت می کند تا از نظرات آنان نیز در اصلاح شیوه نامه استفاده کند.

معاون فرهنگی وزیرعلوم خاطرنشان کرد: بنا بود از تشکل های دانشجویی در رابطه با شیوه نامه انضباطی دعوت شود.

به گزارش مهر، در پی برخی اعتراضات دانشجویان، جنیدی معاون حقوقی رئیس جمهور اعلام کرده بود: شیوه نامه انضباطی جدید در این معاونت بررسی و موارد مغایرت با قانون اساسی، قوانین عادی مرتبط و منشور حقوق شهروندی، با همکاری نمایندگان تشکل‌های دانشجویی و دستگاه‌های مربوط بررسی و اصلاح خواهد شد.

منصور غلامی وزیر علوم نیز عنوان کرده بود، خود من شخصا از دانشجویان خواسته بودم اگر نظری، پیشنهادی دارند به ما منتقل کنند و اگر مواردی در شیوه نامه نیاز به اصلاح داشته باشد توسط هیات های بدوی و تجدید نظر اصلاح شود.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها