کد خبر: 357038
|
۱۳۹۸/۰۸/۱۲ ۱۱:۱۷:۰۲
| |

ترکیه، کردها را متهم به حمله بازار «تل ابیض» کرد

رئیس اداره ارتباطات در ریاست جمهوری ترکیه اعلام کرد، حامیان یگان‌های مدافع خلق کرد «ی‌.پ‌.گ» مسئول حمله تروریستی به یک بازار در «تل ابیض» سوریه هستند.

ترکیه، کردها را متهم به حمله بازار «تل ابیض» کرد
کد خبر: 357038
|
۱۳۹۸/۰۸/۱۲ ۱۱:۱۷:۰۲

اعتمادآنلاین| فخرالدین آلتون، رئیس اداره ارتباطات در ریاست جمهوری ترکیه در واکنش به حمله به یک بازار در شهر «تل ابیض» سوریه که در نتیجه آن 13 غیرنظامی کشته و 20 تن دیگر زخمی شدند، گفت: حمله تروریستی در شهر تل‌ابیض بار دیگر چهره واقعی سازمان‌های «ی‌.پ‌.گ» و «پ‌.ک‌.ک» و میزان خطرات حمایت از سازمان‌های تروریستی را نشان داد.

آلتون همچنین تصریح کرد: این حمله شنیع همچنین نشان داد که همکاری با سازمان‌های تروریستی آنها را از تروریسم بازنمی‌دارد بلکه برعکس، توانایی‌های مخرب و خشونت‌بار آنها را برای انجام حملات تروریستی دیگر افزایش می‌دهد.

او تاکید کرد: همکاری با سازمان‌های تروریستی به آنها فرصت و تجهیزاتی برای برنامه‌ریزی و انجام حملات خونین و مرگبار بیشتری را می‌دهد.

رئیس اداره ارتباطات در ریاست جمهوری ترکیه همچنین خاطرنشان کرد: سازمان‌های تروریستی که به دنبال کسب مشروعیت از طریق حمایت از سوی گروه‌های خارجی هستند در جست‌وجوی فرصتی برای انجام حملات تروریستی جدید هستند.

آلتون ضمن تاکید بر عزم ترکیه در راستای مبارزه با گروه‌های تروریستی در داخل و خارج از این کشور، عنوان داشت: حامیان سازمان‌های «ی‌.پ‌.گ» و «پ‌.ک‌.ک» مسئول این حمله و حملات مشابه احتمالی در آینده هستند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها