کد خبر: 357136
|
۱۳۹۸/۰۸/۱۳ ۱۲:۰۰:۰۰
| |

پایان رأفت، مهاجم اسبق باشگاه پرسپولیس، در گفت‌وگو با «اعتمادآنلاین»:

تغییر سیستم پرسپولیس باعث سردرگمی بازیکنان شده است/ تعویض نوراللهی در بازی با ماشین‌سازی اشتباه بود/ هواداران علیپور را ببخشند

مهاجم پیشین پرسپولیس گفت: علی علیپور زحمات زیادی برای پرسپولیس کشیده است، اما نباید در وضعیتی که تیم به گل احتیاج داشت این‌طور پنالتی را خراب می‌کرد. متاسفانه علیپور خیلی بد به توپ ضربه زد و بازی در نهایت با نتیجه مساوی به پایان رسید.

تغییر سیستم پرسپولیس باعث سردرگمی بازیکنان شده است/ تعویض نوراللهی در بازی با ماشین‌سازی اشتباه بود/ هواداران علیپور را ببخشند
کد خبر: 357136
|
۱۳۹۸/۰۸/۱۳ ۱۲:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| پایان رأفت بازیکن پیشین باشگاه پرسپولیس در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین درباره تساوی پرسپولیس برابر ماشین‌سازی تبریز گفت: پرسپولیس در آزادی میزبان ماشین‌سازی بود و امتیاز این بازی هم بسیار برای پرسپولیس اهمیت داشت. هرچند پرسپولیس در این بازی موقعیت‌های زیادی در این بازی به دست آورد، اما نتوانست از موقعیت‌ها به‌ خوبی استفاده کند. هرچند بازی در اختیار شاگردان کالدرون بود و اگر کمی باهوش‌تر بازی می‌کردند، می‌توانستند سه امتیاز این بازی را کسب کنند.

رأفت درباره پنالتی ازدست‌رفته پرسپولیس در این بازی هم گفت: علی علیپور زحمات زیادی برای پرسپولیس کشیده است، اما نباید در وضعیتی که تیم به گل احتیاج داشت این‌گونه پنالتی را خراب می‌کرد. متاسفانه علیپور خیلی بد به توپ ضربه زد و بازی در نهایت با نتیجه مساوی به پایان رسید.

این مهاجم پیشین باشگاه پرسپولیس درباره نحوه چینش بازیکنان در زمین توسط کالدرون و سردرگمی بازیکنان در زمین نیز گفت: کالدرون در این بازی سه تعویض داشت که اصلاً به کار پرسپولیس نیامد. در ترکیب اصلی هم تیم با چند تغییر وارد زمین شد که عدم هماهنگی بین بازیکنان را در پی داشت.

او ادامه داد: پرسپولیس در زمان آقای برانکو با سیستم 4.4.2 لوزی بازی می‌کرد و بازیکنان به این شیوه بازی عادت کرده بودند. اما کالدرون با تغییر سیستم بازی پرسپولیس باعث شده بازیکنان در زمین دچار سردرگمی شوند. شجاع خلیل‌زاده اصلاً دفاع راست نیست که آقای کالدرون از او به‌ عنوان دفاع راست استفاده می‌کند. مهدی شیری و سیامک نعمتی می‌توانستند در سمت راست زمین به میدان بروند، اما به‌ جای این 2 بازیکن شجاع خلیل‌زاده در این سمت زمین به کار گرفته شد.

رأفت با انتقاد از تعویض‌های کالدرون در این بازی گفت: تعویض‌های کالدرون هم چندان مناسب نبود. معتقدم تعویض احمد نوراللهی اشتباه بود. او می‌توانست تا پایان بازی در زمین باشد و به تیم کمک کند، اما در اواسط بازی تعویض شد. احمد نوراللهی یک بازیکن خلاق و شوت‌زن در میانه زمین است و بودنش در ترکیب می‌توانست خیلی مفید باشد.

رأفت در پایان با حمایت از علی علیپور گفت: علیپور بازیکن خوبی در خط حمله پرسپولیس است و من یکی از هواداران این بازیکن هستم. در این بازی اشتباهی مرتکب شد که 2 امتیاز حساس را از پرسپولیس گرفت، اما هواداران باید از او حمایت کنند تا بتواند دوباره به‌ روزهای اوج برگردد. علیپور هم بعد از بازی اشتباه خود را پذیرفت و از هواداران عذرخواهی کرد. پرسپولیس بازی‌های سختی در پیش دارد و باشگاه هم به علیپور محتاج است. امیدوارم هواداران او را ببخشند و خودش هم تلاش کند دوباره به شرایط خوب گذشته بازگردد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها