کد خبر: 357146
|
۱۳۹۸/۰۸/۱۲ ۱۵:۰۰:۰۰
| |

احسان حدادی:

برای شروع اردوی تدارکاتی از اواخر هفته به مشهد می‌روم/ دوست دارم تجربیاتم را به همه منتقل کنم

قهرمان پرتاب دیسک آسیا گفت برای شروع اردوی آماده‌سازی از اواخر هفته جاری عازم مشهد می‌شود.

برای شروع اردوی تدارکاتی از اواخر هفته به مشهد می‌روم/ دوست دارم تجربیاتم را به همه منتقل کنم
کد خبر: 357146
|
۱۳۹۸/۰۸/۱۲ ۱۵:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| احسان حدادی قهرمان پرتاب دیسک آسیا اواخر هفته جاری برای یک دوره اردوی 10 روزه و انجام مراحل فیزیوتراپی و ریکاوری به مشهد مقدس خواهد رفت. او در خصوص این دوره اردویی در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون اظهار داشت: در حال حاضر به دلیل دردی که در پاشنه پا احساس میکنم مشغول درمان در مرکز فیزیوتراپی بهنام تهران هستم و اواخر هفته جاری با اهدف آغاز اردوی 10 روزه به مشهد مقدس خواهم رفت. دراین اردو قصد دارم به ادامه مراحل درمانی و تمرینات بدنسازی بپردازم تا ادامه برنامه هایم با هماهنگی سازمان تیم‌های ملی نیز انجام شود.

حدادی در ادامه گفت: در جریان برگزاری این دوره اردویی قصد دارم با نخبگان دو و میدانی استان‌های خراسان رضوی، شمالی و جنوبی در رده‌های سنی پایه دیداری صمیمانه داشته باشم و حال و هوای قهرمانی در این ورزش را با آن‌ها تقسیم کنم. دوست دارم در تمام مراکز استان‌های سراسر ایران این موضوع را طی امسال و سال‌های آینده تجربه کنم و تجربیات و خاطرات دوران قهرمانی را برای ارتقای انگیزه میان کسانی که به تازه گی وارد این دو و میدانی شده‌اند انتقال دهم. این کار را در مدت زمانی که آمریکا، آلمان و قطر بودم انجام دادم و با نخبگان دو و میدانی آن‌ها به طور صمیمانه صحبت کردم.

قهرمان پرتاب دیسک آسیا با اشاره به هدفش در این خصوص گفت: مدت زیادی است که ورزش قهرمانی را در دو و میدانی تجربه کرده‌ام و احساس دین دارم تا این تجربیات و خاطرات را که با سختی‌های شکست و شادی‌های پیروزی‌هایی که در این مدت کسب کرده‌ام به آینده سازان دو و میدانی ایران منتقل کنم. گاهی اوقات من نیز در آغاز دوران ورزش قهرمانی دست خوش مشکلاتی بوده‌ام که می‌دانم در حال حاضر این مشکلات در بین دیگر ورزشکاران نیز وجود دارد. با همدلی و انتقال احساسات صمیمانه بین ورزشکاران به خصوص ورزشکاران رده‌های سنی نونهالان و نوجوانان، دلگرمی خاصی بوجود خواهد آمد که وظیفه خود می‌دانم این دین را به این شکل ادا کنم.

حدادی در پایان گفت: فصل تمریناتم را با هدف کسب یک نتیجه خوب در بازی‌های المپیک توکیو و با امید به خدا آغاز می‌کنم و امیدوارم تا سرپرست محترم فدراسیون و دیگر مسئولین از ورزشکاران المپیکی و دیگر قهرمانان دو و میدانی حمایت کنند تا همواره شاهد روزهای خوب در دو و میدانی ایران باشیم.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها