کد خبر: 357162
|
۱۳۹۸/۰۸/۱۲ ۱۵:۲۵:۰۲
| |

در صحن علنی عصر مجلس صورت گرفت؛

جنجال در طرح سوال از وزیر خارجه

پس از آن که وزیر خارجه به دلیل شرکت در جلسه شورای عالی امنیت ملی مجلس را ترک کرد ، در اعتراض به این موضوع، برای دقایقی جلسه مجلس به حاشیه کشیده شد.

جنجال در طرح سوال از وزیر خارجه
کد خبر: 357162
|
۱۳۹۸/۰۸/۱۲ ۱۵:۲۵:۰۲

اعتمادآنلاین| در نشست علنی نوبت عصر امروز مجلس شورای اسلامی سوال ابطحی، نماینده خمینی شهر از وزیر امور خارجه در خصوص علت اظهارات وزیر امور خارجه در باب پولشویی به میزان 30 هزار میلیارد تومان در ایران و انفعال در برابر وقت کشی 3 کشور آلمان، فرانسه و انگلستان مطرح شد که وزیر امور خارجه طبق آیین‌نامه برای پاسخگویی پشت تریبون قرار گرفت.

وزیر امور خارجه که برای پاسخ به سوال نماینده سوال کننده پشت تریبون حاضر شده بود پس پایان سخنانش، اظهار کرد که به دلیل شرکت در جلسه شورای عالی امنیت ملی و حضور سران قوا در این جلسه من ناگزیر به ترک صحن مجلس هستم.

پس از این اتفاق ابطحی نماینده سوال کننده در اعتراض به اقدام وزیر خارجه اظهار داشت که این کار توهین به مجلس است، صحبت‌های خود را ادامه نخواهم داد و پزشکیان رئیس جلسه اعلام کرد ادامه صحبت‌های شما به جلسه آینده‌ای که آقای ظریف در مجلس حضور خواهند داشت، موکول می‌شود.

در حاشیه این اتفاق تعدادی از نمایندگان به اقدام وزیر خارجه اعتراض کردند و در پاسخ به این اعتراضات رئیس جلسه اظهار کرد: اقدام آقای ظریف اشتباه است و اگر 8 دقیقه صبر می‌کردند و صحبت‌های آقای ابطحی را می شنیدند مشکلی پیش نمی‌آمد.در نهایت این سوال و رأی‌گیری در خصوص قانع شدن مجلس از پاسخ‌های وزیر نیمه کاره ماند.

منبع: برنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها