تظاهرات شهروندان آمریکایی علیه سیاست‌های ترامپ در «نیویورک» + ویدئو

رئیس‌جمهور آمریکا در حالی برای تماشای مسابقات رزمی «یو اف سی 244» به نیویورک سفر کرده بود که با صدها معترض به سیاست‌هایش روبرو شد.

تظاهرات شهروندان آمریکایی علیه سیاست‌های ترامپ در «نیویورک» + ویدئو
کد خبر: 357175
|
۱۳۹۸/۰۸/۱۲ ۱۵:۴۳:۲۹

اعتمادآنلاین| معترضانی از گروه‌های فعال سیاسی «از فاشیسم خودداری کنید» و «برخیزید و مقاومت کنید»، شب گذشته به وقت محلی (شنبه شب) قبل از ورود «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا برای تماشای مسابقات رزمی «یو اف سی 244» نیویورک سیتی، در مقابل مرکز عمومی و تفریحی «مدیسن اسکوئر گاردن» تجمع اعتراضی برگزار کردند.

پایگاه خبری «هیل» گزارش کرد، حدود 150 معترض به سیاست‌های رئیس‌جمهور آمریکا در خیابان هفتم نیویورک سیتی مقابل ورودی اصلی مرکز تفریحی «مدیسن اسکوئر گاردن» تجمع کردند.

گزارش‌ها حاکی از آن است که گروهی از هواداران ترامپ نیز با پوشیدن کلاه‌ههای مخصوص هواداران ترامپ در مقابل این مرکز تفریحی تجمع کردند که البته نیروهای پلیس برای جلوگیری از درگیری دو گروه در محل حاضر شد.

اظهارات و اقدامات ترامپ از آغاز ریاست‌جمهوری وی در ژانویه 2017 تاکنون واکنش‌های منفی زیادی را در جامعه جهانی و به ویژه داخل آمریکا به همراه داشته است و اخیراً نیز اکثر نظرسنجی‌هایی که به دنبال افشای رسوایی «اوکراین‌گیت» انجام شده است، حکایت از کاهش محبوبیت ترامپ دارد.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها